אי מתן הנחה בניגוד לפרסום
שלום רב, מועדון צרכנות מסוים מפרסם שהמשלמים בכרטיס אשראי המשויך אליו זוכים להנחה קבועה במספר חברות תיירות נרשמנו לטיול מאורגן בחברת תיירות (מתוך הרשימה של מועדון הצרכנות) ושילמנו בכרטיס האשראי של המועדון. יש לציין שקיבלנו מחברת התיירות הטבות בגין רישום מוקדם. בבדיקת החשבון החודשי של כרטיס האשראי התברר כי לא ניתנה ההנחה כפי שפורסמה על ידי מועדון הצרכנות. בבירור מול המועדון ומול חברת התיירות התברר שחברת התיירות מסרבת לתת את ההנחה הקבועה במעמד החיוב היות וניתנו הטבות בגין רישום מוקדם וטוענת שאין כפל הנחות. בפרסום של מועדון הצרכנות אין כל הסתייגות לגבי כפל הנחות. מעבר לכך, מועדוני צרכנות נוהגים להעניק הנחה אוטומטית במעמד החיוב הכוללים כפל מבצעים. מדובר על סכום כסף לא קטן. שאלתי היא: מה ניתן לעשות בנסיבות העניין? יוגב
ערב טוב, ממליצה להגיש תלונה כנגד המועדון באמון הציבור או במועצה הישראלית לצרכנות. ניכר שיש לך עילת תביעה כנגד החברה לנוכח אי גילוי נאותבמעמד ההצטרפות למועדון והטעיה.