• 24 ביולי 2013

    אי קבלת מוצר לאחר 14 יום בעקבות פרסום בעיתון


    בתאריך 23.6.13 הזמנתי טלפונית 2 סירי לילה מאתר יומי יומי בעקבות פרסום בעיתון ידיעות אחרונות. הובטח לי שאקבל תוך 14 ימי עסקים את המוצר, טילפנתי אליהם מספר פעמים ובכל פעם קיבלתי תירוץ אחר מדוע לא סופק ובכל פעם הובטח לי שאוטוטו זה מגיע אליי, כמו כן, דרשתי לדבר עם קלי שהיא מנהלת שרות לקוחות , בכל פעם אמרו לי שאני חייב להשאיר מספר טלפון והיא תחזור אליי, מיותר להגיד שעד היום היא לא חזרה אליי ועם מי שכבר דיברתי לא היה מוכן להעביר אותי אליה.
    עד היום לא קיבלתי את המוצר ולא ההנהלה פנתה לפתרון בעייתי. בנתיים לא קיבלתי את המוצר ולא התייחסות.מה אוכל לעשות וכיצד לקבל את המוצר ופיצוי על כל עוגמת הנפש שנגרם לי?

    24 ביולי 2013
  • 29 ביולי 2013

    אי קבלת מוצר לאחר 14 יום בעקבות פרסום בעיתון

    ערב טוב,

    ממליצה לפנות בכתב אל שירות הלקוחות של החברה ולתאר את ההשתלשלות כפי שתיארת כאן בפנייתך ולדרוש פיצוי בגין אובדן הנאה ופגיעה באינטרס ההסתמכות.

    ניתן בנוסף להגיש תלונה באמון הציבור.

    29 ביולי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?