מכונת כביסה תקולה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ליאת

    נשלח ע"יליאת 23:15, 30 ביולי 2013

    שלום רב,לפני כחצי שנה רכשתי מכונת כביסה ברשת מחסני חשמל.מהיום הראשון שהמכונה הגיעה אלי היא הראתה על הצג שלה כי ישנה תקלה,התרעתי על כך בפני הטכנאי אך ממנו נאמר כי המכונה עושה על דעת עצמה הפסקות וזה תקין.ככה חייתי עם המכונה מספר חודשים עד שנמאס עלי ופניתי למי שנותן את האחריות על מכונת הכביסה,חברת סם ליין. לאחר שהגיו אלי אחד אחרי השני טכנאים כי שוב ושוב התקשרתי ואמרתי שהמכונה אינה עובדת .אף אחד לא סידר אותה.בפעם הארחונה שהגיע אלי מישהו זה היה לפני חודש כאשר הגעתי לשירות לקוחות שלהם ואיימתי בתביעה, הם כנראה נכנסו לפאניקה ושלחו טכנאי נוסף והוא החליט סופית כי ישנה תקלה וכי יש לקחת את המכונת כביסה לתיקון ויחזירו לי אותה לאחר יומיים. עברו חודש ימים, אף אחד לא יצר איתי קשר ולא עדכן אותי לגבי המכונה. יש לציין כי ישנה אצלי מכונה חלופית. שאלתי היא האם אני זכאית לקבל מכונה חדשה ??? או כי המכונה החלופית שנמצאת אצלי תשאר אצלי לעד??? הרי שאת המכונה שלי אי אפשר לתקן כי כמו שטענתי היא היתה פגומה מהיום הראשון . הם לא יוצרים איתי קשר כי כנראה אין להם מענה לתת לי. מה הזכויות שלי במקרה הזה ???תודה מראש וסליחה על אורך המכתב,ליאת.

    השב
  • 00:13, 6 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    אני מקווה שהעניין הסתדר ואם לא המקרה חמור שכן על החברה לקחת אחריות על מוצר פגום ולדאוג להחליף אותו במוצר תקין ואף לפצות אותך בגין אובדן הנאה.

    ממליצה להפנות את שאלתך גם לפורום נזיקין.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.