• 8 באוגוסט 2013

    הגנת הצרכן

    שלום שמי אביב ברצוני לברר כמה פרטים.
    ב5/8/13 רכשתי מערכת שינה מתכווננת+ בסיס למיטה על סך 12000 ש"ח של אמריקן סיסטם לביתי החדש, לאחר שבחרתי את סוג המיטה הביאו לי קטלוג ריפודים לבחור צבע למסגרת של המיטה וכל זאת לא הוזכר לי שעושים איזה "הזמנה מיוחדת" בשבילי.
    נדרשתי לשלם מחצית מהסכום במזומן ברגע העסקה והשאר ביום קבלת המוצר.
    ב8/8/13 חזרתי לאותה חנות כדי לבטל את העסקה מכיוון שנתקלתי בבעיות כלכליות בשיפוצים של הבית ניגשתי לאותה בעלת חנות שמכרה לי את המיטה ואמרתי לה שברצוני לבטל את העסקה בגלל שאין לי כסף לשלם לה על העסקה היא ענתה לי שבגלל שהם התחילו כבר להכין את בסיס המיטה וחתכו את העור אז אי אפשר לבטל שזו "הזמנה מיוחדת".
    האם זה חוקי לעשות דבר כזה? אם לא ברצוני לטפל בעניין

    8 באוגוסט 2013
  • 14 באוגוסט 2013

    הגנת הצרכן

    שלום רב,

    כן בנסיבות המתוארות לא ניתן לבטל את ההזמנה. צר לי.

    14 באוגוסט 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?