הגנת הצרכן - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • aviv

    נשלח ע"יaviv 21:05, 8 באוגוסט 2013

    שלום שמי אביב ברצוני לברר כמה פרטים. ב5/8/13 רכשתי מערכת שינה מתכווננת+ בסיס למיטה על סך 12000 ש"ח של אמריקן סיסטם לביתי החדש, לאחר שבחרתי את סוג המיטה הביאו לי קטלוג ריפודים לבחור צבע למסגרת של המיטה וכל זאת לא הוזכר לי שעושים איזה "הזמנה מיוחדת" בשבילי. נדרשתי לשלם מחצית מהסכום במזומן ברגע העסקה והשאר ביום קבלת המוצר. ב8/8/13 חזרתי לאותה חנות כדי לבטל את העסקה מכיוון שנתקלתי בבעיות כלכליות בשיפוצים של הבית ניגשתי לאותה בעלת חנות שמכרה לי את המיטה ואמרתי לה שברצוני לבטל את העסקה בגלל שאין לי כסף לשלם לה על העסקה היא ענתה לי שבגלל שהם התחילו כבר להכין את בסיס המיטה וחתכו את העור אז אי אפשר לבטל שזו "הזמנה מיוחדת". האם זה חוקי לעשות דבר כזה? אם לא ברצוני לטפל בעניין

    השב
  • 15:57, 14 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    כן בנסיבות המתוארות לא ניתן לבטל את ההזמנה. צר לי.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.