אי שביעות רצון מההזמנה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רונה

    נשלח ע"ירונה 00:58, 9 באוגוסט 2013

    שלום רב, לפני מספר חודשים נכנסנו לדירה חדשה. למטבח החלטנו במקום קרמיקה להזמין זכוכית. ה"איש של הזכוכית" הגיע לביתנו ,לקח את המידות , וביקש לקבל את התשלום. את התשלום התחיל להוריד לפני שסיפק את העבודה. השבוע אחרי לחץ מצידינו הביא את העבודה ועשה את החיפוי זכוכית למטבח. צריך לומר שאת התמונה בחרנו מהאינטרנט ואת מעבר הצבעים מהתמונה לקיר השני בעלי סיכם עם "איש הזכוכית" בעל פה.כאשר סיימו לעבוד והלכו-התבוננו עם בעלי בזכוכית ולצערינו לא חשבנו שכך הכל ייראה. (מבחינת הצבעים ). למחרת בעלי התקשר ל"איש הזכוכית" והוא אמר לבעלי שאין מה לעשות. כל שינוי -בתוספת תשלום. השאלה- האם התנהלות של איש מקצוע הייתה נכונה? האם הוא לא היה אמור להראות מראש את הדוגמה שיצאה לו, את הצבעים... כך למשל הנגר שהזמנו מס' רהיטים ובחרנו את הצבעים מקטלוג דאג לשלוח לנו את הצבעים שהתקבלו על משטח עץ ע"מ שנראה האת הצבע שמתקבל לפני שהוא מתחיל לעשות את הרהיט. ובאמת רק אחרי הדוגמה השניה-שלישית מצאנו את הצבע הסופי. בתודה מראש רונה

    השב
  • 16:02, 14 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    אכן מצופה מבעל מקצוע אשר עומד לבצע עבודה לעבוד בתיאום עם הלקוח וקבל את אישורו לעבודה הסופית בפרט בנסיבות בהן מזמין הלקוח תמונה כשלא ניתן לראות את התוצר הסופי של החיפוי. שאלתך נוגעת לשאלת הרצוי מול המצוי.

    ממליצה לפנות אל איש הזכוכית ולבקש ממנו לשאת באחריות ולתת הנחה משמעותית עבור התשלום הנוסף שהוא מבקש לאור העובדה שבחר לבצע את העבודה מבלי לוודא עמכם שהתוצר הסופי מתאים.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.