• 9 באוגוסט 2013

    אי שביעות רצון מההזמנה

    שלום רב,
    לפני מספר חודשים נכנסנו לדירה חדשה.
    למטבח החלטנו במקום קרמיקה להזמין זכוכית. ה"איש של הזכוכית" הגיע לביתנו ,לקח את המידות , וביקש לקבל את התשלום. את התשלום התחיל להוריד לפני שסיפק את העבודה. השבוע אחרי לחץ מצידינו הביא את העבודה ועשה את החיפוי זכוכית למטבח.
    צריך לומר שאת התמונה בחרנו מהאינטרנט ואת מעבר הצבעים מהתמונה לקיר השני בעלי סיכם עם "איש הזכוכית" בעל פה.כאשר סיימו לעבוד והלכו-התבוננו עם בעלי בזכוכית ולצערינו לא חשבנו שכך הכל ייראה. (מבחינת הצבעים ). למחרת בעלי התקשר ל"איש הזכוכית" והוא אמר לבעלי שאין מה לעשות. כל שינוי -בתוספת תשלום.
    השאלה- האם התנהלות של איש מקצוע הייתה נכונה? האם הוא לא היה אמור להראות מראש את הדוגמה שיצאה לו, את הצבעים...
    כך למשל הנגר שהזמנו מס' רהיטים ובחרנו את הצבעים מקטלוג דאג לשלוח לנו את הצבעים שהתקבלו על משטח עץ ע"מ שנראה האת הצבע שמתקבל לפני שהוא מתחיל לעשות את הרהיט. ובאמת רק אחרי הדוגמה השניה-שלישית מצאנו את הצבע הסופי.
    בתודה מראש
    רונה

    9 באוגוסט 2013
  • 14 באוגוסט 2013

    אי שביעות רצון מההזמנה

    שלום רב,

    אכן מצופה מבעל מקצוע אשר עומד לבצע עבודה לעבוד בתיאום עם הלקוח וקבל את אישורו לעבודה הסופית בפרט בנסיבות בהן מזמין הלקוח תמונה כשלא ניתן לראות את התוצר הסופי של החיפוי. שאלתך נוגעת לשאלת הרצוי מול המצוי.

    ממליצה לפנות אל איש הזכוכית ולבקש ממנו לשאת באחריות ולתת הנחה משמעותית עבור התשלום הנוסף שהוא מבקש לאור העובדה שבחר לבצע את העבודה מבלי לוודא עמכם שהתוצר הסופי מתאים.

    14 באוגוסט 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?