• 9 באוגוסט 2013

    קבלת שרות באיחור של 5 ימים

    בתאריך 23.07.2013 רכשתי מדיח כלים "מטרקלין חשמל" בבאר-שבע. אחד השיקולים לבצע את הרכישה בטרקלין חשמל
    היה קבלת המדיח ביום חמישי באותו שבוע מאחר והיה לי דחוף לקבל את המדיח.
    יו לאחר מיכן התקשרו אלי ותיאמו איתי שהמדיח אכן מגיע ביום חמישי כפי שסוכם בין השעות 11:00 ל- 17:00 ואקבל הודעה טלפונית חצי שעה קודם. לצערי לאחר שרותקתי משעה 11:00 ועד השעה 19:00 המדיח או הטלפון לא הגיעו באותו יום . הבנתי שהייתה להם בעיה בהספקה . למחרת התקשרתי לספק והובטח לי שהמדיח שלא כפי שנהוג בימי הספקה רגלים יגיע ביום 28.07.2013 בין השעות 10:00 ל-
    13:00 . לשאלתי מדוע לא קיבלתי את המדיח או טלפון שמודיע על שינוי ביום ההספקה נאמר לי שלא תפסו אותי בטלפון .דבר שיקרי שניתן להוכיח בחברת הפלאפון , דבר נוסף יכלו להגיע לביתי ולהשאיר הודעה כי היו במקום ולא היה איש בבית.
    רציתי לדעת כיצד להגיש תלונה ונגד מי בגין האיחור של ימים בהספקת המוצר, ועוגמת הנפש בגין ההמתנה שלי כנגד חוסר העניין
    של הספקים לתת שרות בזמן והזלזול בלקוח לאחר שהעסקה בוצעה.

    תודה מראש אשמח לקבל תשובתכם בהקדם.

    9 באוגוסט 2013
  • 14 באוגוסט 2013

    קבלת שרות באיחור של 5 ימים

    שלום רב,

    ממליצה לפנות בכתב אל שירות הלקוחות ולתאר את השתלשלות העניינים ואת עוגמת הנפש שנגרמה לך ואובדן הזמן. יש לדרוש מלבד התנצלות גם פיצוי.

    בד בבד מומלץ להגיש תלונה באמון הציבור על ההתנהלות.

    14 באוגוסט 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?