אסור להתקרב לעמינח - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אתי

    נשלח ע"יאתי 11:06, 21 באוגוסט 2013

    קניתי מיטה זוגית בעמינח בעמק שרה בבאר-שבע. אמרו לנו שהמיטה היא מסנדוויץ, אבל התברר שהיא עשוייה מנסורת דחוסה, ותוך כדי שינה נשבר הארגז של המיטה. כשבאנו אליהם בטענות, הם דרשו מאיתנו כסף רק כדי לבוא לבדוק את העניין. בושה לעמינח. שכזו חברה גדולה תרמה את הלקוחות? עכשיו אני עומדת לפרסם את זה בכל הפורומים הרלוונטיים וגם בפורומים הלא רלוונטיים. שכולם ידעו עם מי יש להם עסק ! אחרי כל הרמאות שלהם, יש להם עוד החוצפה להתקשר אלי, ולבקש כסף עבור התיקון. אוייייי. זה יעלה להם בהרבה פרסום.הרבה הרבה עכשיו מתברר לי שבסיס המיטה הוא בסך הכל מקרטון. ועמינח עוד רוצה כסף עבור תיקון השקרים שלהם. נתראה בתצוגה... סכנה לקנות מהם משהו. כמעט נפלתי מהמיטה ובנס ניצלתי

    השב
  • 01:02, 12 בספטמבר 2013

    אתי כל הכבוד על הפרסום אני בדיוק מחפש מיטה ועכשיו אני ידע ממי להזהר
    ישר כוח!!!

    תגובה
  • 14:51, 23 במרץ 2014

    לכל אדם אשר שוקל לקנות מזרן מהחברה הכי גדולה בתחום בישראל - עמינח - מומלץ להיזהר!!!

    רכשתי מזרן בכמעט 8000 שקלים וקיבלתי מזרן שוקע, אשר חסר חומר תומך במרכזו. המזרן עקום ולא ניתן לישון עליו.
    החוצפה לא מסתיימת כאן, שכן שירות הלקוחות של החברה ביזוני - מטרטר אותי כבר חודש, אומרים שיחזרו אלי אבל אף פעם לא חוזרים, מקבלים פניות במייל אך עונים עליהם רק בדואר רגיל, כך שלתגובה לוקח לפחות שבוע.
    הציעו לי לחתום על מסמך שבו כתוב כי עמינח מציעים לבדוק את המזרן כאשר אני אשלם על ההובלה (250 ש"ח) ואם ימצא תקין יחזירו לי אותו ולא אוכל לפנות אליהם שוב בשום טענה, כלומר מה שהם יחליטו מקובל עלי. חברה עם התנהלות שמביישת מוכרי פלאפל.

    אומנם לא שומעים על מקרים כאלו לעיתים תכופות (לא אומר שזה מתרחש לעיתים תכופות), אך כשדבר כזה קורה התנהלות החברה היא מתחת לכל ביקורת, מזלזלת, מעייפת, מטרטרת וכל זה תמורת 8000 שקל.

    אז מה אתם אומרים, בא לכם לשלם אלפי שקלים תמורת כאבי ראש?

    תגובה
  • 09:43, 18 בספטמבר 2015

    קניתי סלון מעור 3+2+1 עם הדום נפתח בכולם לפני כמה שנים,במחיר של מעל 30000 שקל.
    העור היתבלה והם לא מתקנים.
    ויש בעיות רבות במנגנונים המכנים, נופלים חלקים
    וגם נישברים - כשקנינו אמרו בפרוש שיש אחריות לכל החיים על המערך המכני - אבל כשאתה מיתקשר לשרות קודם
    כל מחייבים אותך 250 שקל מראש עוד לפני שהטכנאי מגיע
    ואז יחייבו אותך על הובלה ועל חלקים שהם מחליטים
    שזה לא באחריוןת.
    אני באמת מצטער שקניתי את הסלון הזה שעלה המון.
    אולי הסלון אמריקאי אבל השרות ישראלי וגרוע.
    אני באמת ממליץ למי שרוצה בכל זאת סלון מפואר
    לבדוק בחברה אחרת.
    דוד פלח
    0523540952

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.