החזרת מוצר לחנות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מירה

    נשלח ע"ימירה 05:47, 31 באוגוסט 2013

    רכשתי לילדיי שני תיקים של חברת קל גב .תיקים חדישים במחיר של כ200 שח כל אחד. ביומו הראשון לכשחזרו ילדיי מבית הספר הופתעתי לגלות כי רצועת הכותפות פרומה לגמרי .באותו יום הגעתי לחנות על מנת חהחליף את התיק שהרי גם מחר יום לימודים וכי אין אפשרות להשתמש בתיק הנל. מוכרי החנות ומנהל החנות טענו כי אין החלפת תיקים .וכי הם יעשו לי טובה ויפני לחברת קל גב והיא שתחליט מה לעשות .ציינתי שוב כי איי לילדה תיק וכי רכשתי מהחנות את המוצר וכל התנהלות מול החברה היא באחריותם. כבר בחנות נראה כי לא מדובר בשימוש חריג במוצר וכי בפגם המוצר. מכשהבנתי כי הכוחניות של מנהל החנות ואף שדרשתי תיק חדש או חלופי הותקפתי בצעקות ובגינויים כגון "עופי מכאן " "עופי לי מהחנות " כאדם המכבד עצמו מה שגם התבטאויות אלו נעשו בנוכחות ילדיי .אני פונה בבקשה להגשת תלונה ויעוץ מה כלקוחה אני אמורה לעשות ???

    השב
  • 13:04, 13 בספטמבר 2013

    שלום רב,

    ממליצה לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החנות והיצרן לנוכח התנערות בוטה מאחריות. בד בבד הגישי תלונה באמון הציבור כנגד החנות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.