ביטול עסקה
ב30/8/13 קניתי טלוויזיה בשקם אלקטריק סניף רעננה. בחנות המסך היה מצוין אבל בבית יש בעיות קשות בכוון הצבע ורואים גרוע. המוכר בחנות ושירות הלקוחות של הסניף הראשי לא מוכנים להחלפת המוצר , לא לביטול עסקה ולא לשידרוג אלא אם יבוא טכנאי מטעם החברה לביתי ויאשר שהמכשיר לא תקין. מה עושים? החוק לצידי ?
שלום רב, עליך לאפשר לחנות לפעול ולוודא שהמוצר אינו תקין ולתת לך שירות במידת הצורך. רק אם יתנערו מאחריות וחרף העובדה שהמוצר פגום יסרבו להחליף או לתקן תתגבש לך עילת תביעה כנגדם.