• 4 בספטמבר 2013

    ביטול עסקה

    ב- 21.8 רכשתי דרך האנטרנט פינת ישיבה לגינה. לאחר חיזורים בילתי פוסקים מצד המוכרת, תהילה שמה, המייצגת את חברת חולות בע"מ. אספנו את המוצר בעצמנו. במחסן קיבלנו חבילות שנפתחו. כששאלנו למה האריזות לא סגורות הסבירו לנו, שכל החבילות נפתחות ע"י היבואן כדי לבדוק את המוצר שהוא תקין. כשהגעתי הביתה התחלתי להרכיב ואת המוצר וגיליתי בו פגמים לא מעטים. ראשית הוא לא תואם למידות שפורסמו באתר. לזכוכית השולחן לא היה בסיס יציב. התקשרתי מיד לתהילה וספרתי לה על מצב המוצר והיא מצדה אמרה לי לא להתקשר יותר לטלפון הפרטי, רק לטלפון של העבודה ואם אנחנו צריכים עזרה בהרכבה שנתקשר אל המחסנאי. כשראיתי שהיחס משתנה ושהמוכרת לא לוקחת אחריות על המוצר כפי שהיא הבטיחה, בקשתי ממנה להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה והיא אמרה לי שהם יקבלו את המוצר רק אם הוא באריזתו המקורית וכך גם כתוב באתר. רק שעכשיו היא שנתה את הסמנטיקה ואמרה שהיא התכוונה לכך שאם האריזה נפתחה על ידינו היא לא יכולה לקבלה, כי היא לא יכולה למוכרה ללקוח אחר. ב-23 באוגוסט נסעתי למחסן כדי לפרוק את המוצר והמחסנאי לא היה מוכן לקבלו וזאת לאחר שהמתנו לו כשעתיים. ובכל זאת פרקתי את הקרטונים הכבדים והותרתי אותם בשטח המחסן.בשלב זה הם מחזיקים במוצר ובכסף. מה עליי לעשות? כי לפי המיילים שקיבלתי ממנה לא אוכל קבל את כספי בחזרה מפני שלטענתה פתחנו את המוצר. תודה וחג שמח, סימה

    4 בספטמבר 2013
  • 13 בספטמבר 2013

    ביטול עסקה

    שלום רב,

    עצם פתיחת המוצר מאריזתו אינה מהווה לפי החוק והתקנות עילה לסרב לקבל את דרישת הצקכן לבטל העסקה. ניכר שהחנות מנסה להתנער מאחריותה.

    ממליצה להגיש תלונה באמון הציבור.

    13 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?