חנות לא מאפשרת קבלת זיכוי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רותם

    נשלח ע"ירותם 19:13, 7 בספטמבר 2013

    שלום קיבלתי מתנה גדולה של קרמים וכו מרשת ידועה, והגעתי תוך פחות משבוע להחליף עם פתק החלפה. נאמר לי שאני לא יכולה לקבל זיכוי רק להחליף במקום כי הפרטים נקנו במבצע. האם זה חוקי? בנוסף, אחד הפריטים לא נקנה במבצע (היה עליו מבצע אבל קונה המתנה לא השתמש בו כי הוא דרש קניית שני פריטים), ובכל זאת בגלל ש"עכשיו חגים והכל במבצעים" לא ניתן לי זיכוי עליו. יש לציין שיש שלט בחנות שאומר שפרטים שנקנו במבצע לא מקבלים זיכוי ואין איזכור לחג. האם זה חוקי? תודה

    השב
  • 13:21, 13 בספטמבר 2013

    שלום רב,

    לכל חנות יש את המדיניות שלה בעניין החזרת מוצרים וקבלת זיכוי.

    יחד עם זאת ניכר שיש צורך בקבלתמענה לשאלתך ולכן ממליצה בחום לפנות בתלונה לאמון הציבור אשר יפנה אל בית העסק וידרוש תשובה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.