אגמים חדר על המים ורשת ישרוטל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ינון מעודה

    נשלח ע"יינון מעודה 09:31, 11 בספטמבר 2013

    קרוב ל 7 שנים שאנו מגיעים למלון ישרוטל אגמים מתוך כל הפעמים, פעמיים קיבלנו שירות לקוי ופוצינו בלילה על חשבון המלון ובמקרה שני ב 2 לילות מאז הלכנו כל שנה, הצטרפנו למועדון הלקוחות דווקא עקב היותנו מרוצים, מחשיבות הלקוח והיחס הטוב, השנה לאחר כמה שנים של הצלחה יחסית, לקחנו 5 ימים בכדי למקסם את ההנאה שלנו עם בנותנו הקטנות, והיו המון ליקויים לכלוך זוהמה, דלת לא תקינה שהיה צורך לתקן, כוסות מלוכלכים חלקם עם חומר עכור בפנים וכל זאת מיידית בעת קבלת החדר, ולעיני החדרניות שגם היו בהלם מכמות הלכלוך שהן הוציאו מחדר שלכאורה אמור להיות מוכן לאורח שזה עתה הגיע (צולם והוקלט) חדירה לפרטיות - נכנסו לחדר שלנו בעת שישנו בלילה במשך פעמיים אזעקת כיבוי אש הזעיקה במשך יותר מ 20 דקות בשעה 01:20 בלילה מה שהעיר אותנו ואת הבנות למשך חצי שעה עקב ילדה שאבדה מאבטח נכנס אלינו לחדר בשעה 03:00 בלילה העיר אותנו שוב באותו הלילה וביקש לדעת אם איבדנו ילדה?! ולקינוח אחד החדרנים שבר בטעות לאשתי מכשיר מייבש שיער לא זול של איתמר. יש תמונות והכל מצולם וגם אותו הלילה הוקלט מה ואיך אפשר להתקדם? המלון ורשת ישרוטל על אף שהגעתי על מנכ"ל הרשת מר ליאור ארביב הציעו פיצוי על המכשיר בגובה 250₪ בעיני זו בושה ואף מעליב ודחיתי זאת. איננו מקבצי נדבות, ולא חיפשנו תרומה.. מסתבר שאנו לא היחידים, ולא מעט שהתאכזבו מישרוטל בכלל ואגמים בפרט ממליצים על מלון דן באילת ולדעתי לשם נלך בחופשה הבאה. אך על פיצוי הולם למה שקרה כאן לדעתי אסור לנו לוותר. מה דעתכם?

    השב
  • 13:30, 13 בספטמבר 2013

    שלום רב,

    וואו בהחלט נשמע לא נעים וניכרת פגיעה בהנאה שלכם.

    ממליצה להפנות את שאלתכם לפורום דיני נזיקין.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.