open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 12 בספטמבר 2013

            תביעה מקרר

            9 חודשים בביתי מקרר חדש, פעם כבר הוחלף מקרר ומאז תקלות ושירות גרוע ביותר כולל טכנאי שנקבע מועד ממתינים לו ולא מגיע, זהו לאחר התכתשויות ומאבקים הוחלט למכור המקרר למרות שעדיין באחריות ונרכש במיטב כספינו, קנינו מקרר חדש מחברה אחרת ועתה מתכננים תביעה בתביעות קטנות שאלותי:
            1. את מי לתבוע בעל החנות שקנינו ממנו (ואף הוא התנער מאחריות אחרי שכמובן קיבל את כספינו איננו מענינים אותו יותר) או את חברת השירות?
            2. האם נכון שלגבי תיקון מקרר החוק קובע שיש לשלוח תוך יום טכנאי או מה פרק הזמן?
            3. האם נכון שכשנקבע טכנאי ליום וטווח שעות והוא מבריז לא מגיע , על חברת השירות לפצותינו ב600 שח?

            אודה לתשובתיכם וגמר חתימה טובה.

            12 בספטמבר 2013
          • 13 בספטמבר 2013

            תביעה מקרר

            שלום רב,

            ניתן לתבוע הן את החנות והן את היצרן.

            פיצוי בגין המתנה לטכנאי אינו חל בנסיבות אלה.

            אין סםק שנגרם לך נזק ועוגמת מפש ואובדן הנאה מהמוצר.

            ממליצה להגיש תלונה באמון הציבור ואף להפנות את שאלתך לפורום דיני נזיקין.

            13 בספטמבר 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form