תביעה מקרר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מיטל

    נשלח ע"ימיטל 20:32, 12 בספטמבר 2013

    9 חודשים בביתי מקרר חדש, פעם כבר הוחלף מקרר ומאז תקלות ושירות גרוע ביותר כולל טכנאי שנקבע מועד ממתינים לו ולא מגיע, זהו לאחר התכתשויות ומאבקים הוחלט למכור המקרר למרות שעדיין באחריות ונרכש במיטב כספינו, קנינו מקרר חדש מחברה אחרת ועתה מתכננים תביעה בתביעות קטנות שאלותי: 1. את מי לתבוע בעל החנות שקנינו ממנו (ואף הוא התנער מאחריות אחרי שכמובן קיבל את כספינו איננו מענינים אותו יותר) או את חברת השירות? 2. האם נכון שלגבי תיקון מקרר החוק קובע שיש לשלוח תוך יום טכנאי או מה פרק הזמן? 3. האם נכון שכשנקבע טכנאי ליום וטווח שעות והוא מבריז לא מגיע , על חברת השירות לפצותינו ב600 שח? אודה לתשובתיכם וגמר חתימה טובה.

    השב
  • 13:33, 13 בספטמבר 2013

    שלום רב,

    ניתן לתבוע הן את החנות והן את היצרן.

    פיצוי בגין המתנה לטכנאי אינו חל בנסיבות אלה.

    אין סםק שנגרם לך נזק ועוגמת מפש ואובדן הנאה מהמוצר.

    ממליצה להגיש תלונה באמון הציבור ואף להפנות את שאלתך לפורום דיני נזיקין.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.