• 15 בספטמבר 2013

    אי מסירת חוזה וחיוב בעל פה- נטוויזן

    התקשרתי עם חברת נטוויזן טלפונית עבור אינטרנט וטלפוניה וביקשתי לקבל את פרטי ההסכם טרם התקנת הנתב בביתי. הנציגה אמרה כי אינם שולחים את ההסכם במייל עד אשר מתבצעת ההתקנה וכל מה שנאמר לי בשיחה יכובד.
    לאור רמת שירות נמוכה ותקלות שנגרמו לי כתוצאה מההתקנה בביתי ביקשתי לבטל עסקה וכעת הם טוענים שעל פי החוזה עליי להחזיר את הנתב בדואר רשום אחרת אחויב ב 400 ש"ח.
    כביקשתי להבין היכן זה רשום / נאמר הם ציינו בפניי שהטכנאי החתים אותי במועד ההתקנה על מספר טפסים וזה מעודכן באחד מהם, כמו כן הם טוענים שבעת שביקשתי להתנתק הם הודיעו לי טלפונית.
    הטכנאי, לא החתים אותי על שום טפסים למעט טופס התקנה, ואני שמה לב שבסופו יש שורה שמציינת כי קיבלתי את ההסכם ואני מסכימה לתנאיו - לא קיבלתי שום הסכם!

    אשמח לדעת האם זה תקין? האם אינם אמורים להעביר אליי את ההסכם טרם החתימה או לפחות במעמד החתימה אבל לוודא שקיבלתי אותו.
    האם הם יכולים לחייב את חשבוני עבור משהו שלא הסכמתי עליו?
    אגב, שיחת המכירה מוקלטת וגם שם שאלתי מה קורה בעת ניתוק ולא ציינו שאני אחויב במידה ולא אחזיר את הנתב בדואר.

    אודה להתייחסותכם.

    15 בספטמבר 2013
  • 20 בספטמבר 2013

    אי מסירת חוזה וחיוב בעל פה- נטוויזן

    היו צריכים להעביר אליך את ההסכם לכל המאוחר בתחילת אספקת השירות בפועל.
    אם לטענתם העבירו אליך חוזה עליו חתמת - תבקשי לקבל עותק ממנו. כמו כן, תבקשי לקבל את הקלטות השיחה עימך כדי שתוכלי להוכיח ששום דבר לא נאמר לך.

    אם לא עוזר - תגישי תביעה.

    20 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?