• 15 בספטמבר 2013

    ניצול מצוקה/שירות גרוע

    שלום וברכה
    ברצוני לקבל ייעוץ!!
    אני נכנסתי לדירה חדשה לפני כשנה וחצי. לטחר כמה חודשים התחיל נזילה מהדוד, הזמנתי טכנאי של החברה והוא אמר שהברז לא באחריות. שילמתי על חדש..
    עכשיו לאחר כשנה וחצי הדוד עצמו נוזל התקשרתי לחברה ומסתבר שזה כן באחריות! אבל!!! הנזילה דפקה את מערכת החשמל וזה כמובן לא באחריות...
    החברה רוצה 450 ש" לתיקון המערכת חשמל ותיקול הדוד באמת יהיה באחריות. אבל!!! זה יקח שבוע וחצי!!!!
    כך אמור להיות עפ"י חוק?
    או לחלופין החברה הסכימה להחליף לי את הדוד לחדש תמורת 850 ש"ח.
    מותר לחברה לגבות ממני עבור משהו שנהרס בעקבות הנזילה? מותר להם להשאיר אותי שבוע וחצי ללא מים חמים?
    אשמח לשמוע האם מישהו עבר משהו דומה או לקבל ייעוץ
    בברכה
    בני

    15 בספטמבר 2013
  • 20 בספטמבר 2013

    ניצול מצוקה/שירות גרוע

    אם הדוד באחריות עליה להחליפו ללא תשלום, במיוחד אם התקלה נוצרה עקב רשלנות טכנאי מטעמה (לטענתך לא הברז הוא הבעיה והטכנאי כשל באבחון התקלה).
    כמו כן, אם הברז היה תחת תקופת אחריות זכותך לדרוש החזר בגין הכספים ששילמת.

    20 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?