ניצול מצוקה/שירות גרוע - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • בני

    נשלח ע"יבני 11:04, 15 בספטמבר 2013

    שלום וברכה ברצוני לקבל ייעוץ!! אני נכנסתי לדירה חדשה לפני כשנה וחצי. לטחר כמה חודשים התחיל נזילה מהדוד, הזמנתי טכנאי של החברה והוא אמר שהברז לא באחריות. שילמתי על חדש.. עכשיו לאחר כשנה וחצי הדוד עצמו נוזל התקשרתי לחברה ומסתבר שזה כן באחריות! אבל!!! הנזילה דפקה את מערכת החשמל וזה כמובן לא באחריות... החברה רוצה 450 ש" לתיקון המערכת חשמל ותיקול הדוד באמת יהיה באחריות. אבל!!! זה יקח שבוע וחצי!!!! כך אמור להיות עפ"י חוק? או לחלופין החברה הסכימה להחליף לי את הדוד לחדש תמורת 850 ש"ח. מותר לחברה לגבות ממני עבור משהו שנהרס בעקבות הנזילה? מותר להם להשאיר אותי שבוע וחצי ללא מים חמים? אשמח לשמוע האם מישהו עבר משהו דומה או לקבל ייעוץ בברכה בני

    השב
  • 08:45, 20 בספטמבר 2013

    אם הדוד באחריות עליה להחליפו ללא תשלום, במיוחד אם התקלה נוצרה עקב רשלנות טכנאי מטעמה (לטענתך לא הברז הוא הבעיה והטכנאי כשל באבחון התקלה).
    כמו כן, אם הברז היה תחת תקופת אחריות זכותך לדרוש החזר בגין הכספים ששילמת.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.