מדיניות החזרים ברשת התכשיטים מגנוליה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מירה

    נשלח ע"ימירה 14:26, 16 בספטמבר 2013

    שלום, קיבלתי מבעלי שרשרת מתנה ליום ההולדת ואיני מעוניינת בה. כמו כן לא מצאתי במקומה עדי אחר שמצא חן בעיני. אני מעוניינת בהחזר כספי אך בחברה טוענים שיש בחנות שלא בו כתוב שאין החזר כספי בגין מוצר אלא ניתן רק להחליפו. האם שלט כזה אכן פוטר אותם מהחוק?תודה על תשובה מהירה.

    השב
  • 12:42, 20 בספטמבר 2013

    תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) קובעות שיש להשיב את התמורה בעד הטובין באותה דרך בה התבצע התשלום. על פניו, נראה שמדיניות החנות איננה עומדת בקנה אחד עם התקנות.

    השאלה היא תוך כמה זמן פנית לביטול העסקה? יתכן שפנית לאחר שחלף המועד על פי התקנות לצורך ביטול עסקת תכשיט ולכן החנות הציעה זיכוי (אם זה המצב, תיאורטית, החנות הייתה יכולה לסרב להציע גם זיכוי).

    קיימת התייחסות בתקנות גם לשווי התכשיט (מעל או מתחת לשווי של 3000 ש"ח) ולכן גם מידע זה עשוי להיות רלוונטי לצורך הבנת מדיניות הביטול.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.