קניה באינטרנט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלי לוי

    נשלח ע"יאלי לוי 09:39, 19 בספטמבר 2013

    קניתי מסך לד מאתר גט איט ולאחר 4 ימים חדלה לעבוד כעת אני נופל בין הכסאות לא ניתן להשיג טלפונית את היבואן שמופיע על כתב האחריות לא קיבלתי חשבונית מהאתר ואני מתייאש מלנסות להשיגם טלפונית מה עושים?

    השב
  • 20:16, 19 בספטמבר 2013

    ערב טוב,

    ראשית, תחשוב ותחליט לאיזו תוצאה ברצונך להגיע. האם להחלפה/תיקון או ביטול עסקה (בנחה שטרם חלפו 14 ימים). אני הייתי חושב פעמיים אם ברצוני לקבל שירות מחברות אשר לא ניתן להשיג אותן.
    שנית, פנה בכתב (ודרוש החלפה או ביטול עסקה, בהתאם להחלטתך) כך שתהיה ברשותך אסמכתא לכך שפנית. והלנת על התקלה. במקביל תמשיך לנסות ליצור קשר טלפוני. יתכן שלא קיבלת מענה טלפוני משום שאנחנו נמצאים בתקופת חגים.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.