• 20 בספטמבר 2013

    ביטול אירוח

    הזמנתי אירוח טלפונית ל 3 בנופש כפרי בקיבוץ בצפון לראש השנה ושבת, (3 ימים). כשהיגעתי הודעתי לאחראית כי לצערי אנו שניים במקום שלושה בשל שינוי פתאומי (הבן שלנו חש לא טוב ונשאר בחג בבית עם אחיו).
    נאמר לי כי תצטרך לשלם על 3 כפי שהודעת טלפונית. ביקשתי ממנה לערוך רק שני מקומות בלבד וכן גם ביקשתי מהתורנים במטבח לערוך רק 2 מקומות.
    הערה: בקיבוץ זה הנופש מקבל שירותי מזון מהמטבח שמופעל ע"י קבלן חוץ. שוחחתי עם האחראי במטבח שאמר לי שיחזיר לי תשובה, אך הוא מסרב לשוחח איתי לטענת האחראית על הנופש הכפרי.
    - אני חייב לשלם על 3 אנשים, 2 אנשים פשרה אם מקובל בתחום?

    20 בספטמבר 2013
  • 20 בספטמבר 2013

    ביטול אירוח

    לצערי אינך זכאי להחזר כלשהו.

    20 בספטמבר 2013
    • 30 בספטמבר 2013

      ביטול אירוח

      שם תוכן הודעה:
      תודה.
      לא ציינתי כי את ההזמנה ביצעתי טלפון בלבד וביום שלישי ה-3 לספטמבר עבור 4 עד 7 לספטמבר 3 לילות. כלומר הזמנה מהיום למחר.
      ברור שאים לא הייתי מבצע ההזמנה החדר היה ריק כמו חדרים נוספים אחרים. להבנתי לא הכינו עבורי במיוחד אוכל.
      האים אני חייב לשלם עבור שלושה או עבור שניים כפי שהיינו ושהודעתי כאשר היגעתי לנופש.
      בברכה מנחם

      30 בספטמבר 2013
      • 30 בספטמבר 2013

        ביטול אירוח

        שלום,

        בהתאם לסעיף 14ג(ד)(2) לחוק הגנת הצרכן, לצערי, תשובתי איננה משתנה.
        הסעיף מתייחס למקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה אם נעשתה, בין היתר, טלפונית:
        "שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;"

        30 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?