לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיטל

קבלת צמיד פגום

לפני כחודש רכשתי צמיד באחת מחנויות התכשיטים בארץ. הצמיד שראיתי בחנות היה פגום (שרוט) ולכן ביקשתי שיביאו לי צמיד חדש מהמפעל וכן שילמתי עבור קיצור הצמיד. לאחר כמעט שבועיים הצמיד הגיע לחנות. (הובטח לי שיגיע לפני ראש השנה כיוון שהייתי צריכה לתת את הצמיד מתנה לחברה). הופתעתי לגלות כי הצמיד החדש שהזמנתי גם הוא פגום - ככל הנראה אותו הצמיד שהיה בתצוגה. הרגשתי מרומה. ביקשתי להחזיר את הצמיד ולהזדכות עליו אך בעל החנות לא היה מוכן (כך נאמר לי לאחר שיחה טלפונית עימו). רכשתי מוצר וישלמתי עליו את מלוא הסכום אך קיבלתי מוצר פגום!!!! ולכן רציתי ודרשתי לבטל את העסקה! אך ללא הועיל. מה ניתן לעשות?

עו"ד אדי בליטשטיין

להגיש תביעה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות