קבלת צמיד פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מיטל

    נשלח ע"ימיטל 11:25, 26 בספטמבר 2013

    לפני כחודש רכשתי צמיד באחת מחנויות התכשיטים בארץ. הצמיד שראיתי בחנות היה פגום (שרוט) ולכן ביקשתי שיביאו לי צמיד חדש מהמפעל וכן שילמתי עבור קיצור הצמיד. לאחר כמעט שבועיים הצמיד הגיע לחנות. (הובטח לי שיגיע לפני ראש השנה כיוון שהייתי צריכה לתת את הצמיד מתנה לחברה). הופתעתי לגלות כי הצמיד החדש שהזמנתי גם הוא פגום - ככל הנראה אותו הצמיד שהיה בתצוגה. הרגשתי מרומה. ביקשתי להחזיר את הצמיד ולהזדכות עליו אך בעל החנות לא היה מוכן (כך נאמר לי לאחר שיחה טלפונית עימו). רכשתי מוצר וישלמתי עליו את מלוא הסכום אך קיבלתי מוצר פגום!!!! ולכן רציתי ודרשתי לבטל את העסקה! אך ללא הועיל. מה ניתן לעשות?

    השב
  • 15:18, 30 בספטמבר 2013

    להגיש תביעה

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.