משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותטלפון הביתה, שהוא לא בזק.
חזרה לפורום

טלפון הביתה, שהוא לא בזק.

קור
קורא

בתחום הטלפוניה הקווית מלבד בזק והוט, ישנן עוד חברות המחייבות תשתית אינטרנט על מנת לפעול. החסרון המרכזי של השרות הוא (כידוע) איכות השיחה המתקבלת. לפני קנייה, שאלתי הרבה שאלות לגבי האיכות, ובכולם נאמר לי "אנחנו שונים, אצלנו אין כשלונות כאלה". אלה דברים מדידים, ולא תלויים בתהרשמות סובייקטיבית של צרכן זה או אחר. בפועל האמת האחרת, ואפילו במחלקת תמיכה טכנית אמרו שאין פתרון לבעיה הטכנית אותה אתה מציג. או במילים אחרות, צר לי שהוטעית, אבל ההתחייבות בעינה. השיחת התחברות מוקלטת, והשיחה עם התמיכה הטכנית כ- 10 חודשים אחרי ההתחברות מוקלטת גם היא. יש מקום לפיצוי? מה היקפו יחסית לעלות? מצד אחד, השתמשתי במוצר, למרות שלא הייתי מרוצה. מצד שני, אילולא היו מבטיחים לי ש"אצלנו אחרת" הייתי בוחר חברה זולה יותר שיודעת שהיא לא יכולה להבטיח דברים כאלה. אין מדובר בטעות של נציג מכירות בודד- שאלתי כמה נציגים שונים בזמנים שונים באותה תקופה. נכון להיום נציגי המכירות כבר לא מבטיחים ש"אצלנו אחרת".