• 29 בספטמבר 2013

    ביטול עסקה

    ביקשתי לבטל הזמנה של משקפיים (מסגרת ועדשות) חצי שעה אחרי שביצעתי אותה. נאמר לי על ידי המוכר שהוא אינו יכול לבטל ללא אישור של מנהלת החנות שלא היתה נוכחת ושעלי ליצור אתה קשר. לצערי, גם אחרי ששוחחתי אתה והסברתי את מבוקשי, לא נעניתי בחיוב ונאמר לי שהעניין עבר להנהלת החשבונות של העסק. שיחות חוזרות עם המנהלת לא הניבו פרי. היא טענה כל פעם שתנסה להשיג את הנהלת החשבונות ותחזור אלי, דבר שלא קרה. כך הגיע מועד הפרעון של כרטיס האשראי ושולמה העסקה שביקשתי לבטל.
    נכון להיום, חודשיים אחרי יום ההזמנה, דיברתי לפעם הראשונה עם הנהלת החשבונות ונאמר לי שאין על המוכר לספוג את ההפסד, כי ההזמנה בוצעה (למרות בקשתי החוזרת לבטל אותה.) מה עלי לעשות?

    29 בספטמבר 2013
  • 30 בספטמבר 2013

    ביטול עסקה

    קרין שלום,

    האם בבית העסק קיימת מודעה המפרטת את מדיניות החזרת מוצרים?

    אם הבנתי נכון מתיאורך, הסיבה היחידה לאי ביטול העסקה מצד החנות היא שהמוכר לא השיג את מנהלת החנות (ביום הרכישה) ושמנהלת החנות לא הצליחה להשיג את מחלקת הנהלת חשבונות. אכן התנהלות תמוהה.
    האם במהלך כל התקופה השתמשת במשקפיים או שמא הן נמצאות באריזתן?
    האם המשקפיים נוצרו על פי מידות מיוחדות שאת הזמנת?

    30 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?