קנית מוצר פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רונית דיאמנט

    נשלח ע"ירונית דיאמנט 17:09, 30 בספטמבר 2013

    שלום. קניתי פינת אוכל , וסלון מעור מאותו חנות. את הפינת אוכל קיבלתי פגום. במוצר הוחלף 3 פעמים ובכול זאת הוא פגום. הסלון מעור נמצא אצלי כ4 חודשיים וכבר התחיל להתקלף. כול הפניות למוכר הודעות צילומים ויחס משפיל. המוכרים מתעלמים ולא עושים שום דבר בנדון. אני ובעלי התאשנו מהפניות החוזרות ומהיחס המשפיל. מה אנחנו אמורים לעשות מבלי מעורבות פיזית ונפשית

    השב
  • 17:17, 30 בספטמבר 2013

    מגישים כתב תביעה, אליו מצרפים התכתבויות (אם היו) עם החנות, תצלומים של הסלון וכל תיעוד אחר אשר יכול להוכיח שפינת האוכל הוחלפה כבר שלוש פעמים.
    אם אינך רוצה להיות מעורבת "פיזית ונפשית" את יכולה לשכור שירותיו של עו"ד, והוא ידאג עבורך לטיפול בסוגיה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.