קנית מוצר פגום
שלום. קניתי פינת אוכל , וסלון מעור מאותו חנות. את הפינת אוכל קיבלתי פגום. במוצר הוחלף 3 פעמים ובכול זאת הוא פגום. הסלון מעור נמצא אצלי כ4 חודשיים וכבר התחיל להתקלף. כול הפניות למוכר הודעות צילומים ויחס משפיל. המוכרים מתעלמים ולא עושים שום דבר בנדון. אני ובעלי התאשנו מהפניות החוזרות ומהיחס המשפיל. מה אנחנו אמורים לעשות מבלי מעורבות פיזית ונפשית
מגישים כתב תביעה, אליו מצרפים התכתבויות (אם היו) עם החנות, תצלומים של הסלון וכל תיעוד אחר אשר יכול להוכיח שפינת האוכל הוחלפה כבר שלוש פעמים. אם אינך רוצה להיות מעורבת "פיזית ונפשית" את יכולה לשכור שירותיו של עו"ד, והוא ידאג עבורך לטיפול בסוגיה.