ניתוק סלולר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • נעם

    נשלח ע"ינעם 20:29, 30 בספטמבר 2013

    ניתקו לי את הקו של הטלפון עקב טעות של קלדנית שהעבירה את הקו שלי למישהו אחר. אני קבלתי את ההודעה על ההעברה. זה קרה פעמיים והייתי צריך לשלוח פקסים, להיות ללא קו יומיים ולקבל שיחות מאנשים שאני לא מכיר. האם מגיע לי פיצוי על כך מחברת הסלולרי? מהחברה שלי או זו שהעבירה את הקו?

    השב
  • 20:40, 30 בספטמבר 2013

    האם הודעתך מתייחסת לביצוע ניוד שגוי (פעמיים)?
    אם כן, ניתן לקבל פיצוי בגין רשלנות זו. בד"כ חברות הסלולר מפצות בגין מקרים אלה ללא צורך בפניה לערכאות משפטיות, אך אל תצפה להרים וגבעות.
    יתכן שבמצעות תביעה תוכל להשיג יותר אך אל תשכח שבפניה לבית משפט יש הוצאות נילוות (בין היתר בזבוז זמן, תשלום אגרה ושכר טרחת עו"ד, במידה ותחליט להעזר בשירותיו).

    הדבר היחיד שלא כל כך ברור מהודעתך הוא כיצד קיבלת הודעות מאנשים שאתה לא מכיר אם הקו היה מנותק.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.