• 6 באוקטובר 2013

    קניית מוצר פגום

    בחודש יוני האחרון רכשתי מכשיר בחנות Samsung .
    המכשיר שרכשתי הינו לקוי,ונאלצתי להגיע לחנות 3 פעמים לתיקון התקלה, אך ללא הועיל.
    בניסיון האחרון שלהם לתקן את את המכשיר הם לא עלו על התקלה בטענה שהמכשיר תקין.
    כמו כן,במהלך התקופה הזאת שלחתי מייל למנהלת שירות הלקוחות אך טרם קיבלתי תגובה.
    האם עלי להשאר עם מכשיר שנתקע כל הזמן או שיש עילה להגשת תביעה?
    תודה רבה

    6 באוקטובר 2013
  • 6 באוקטובר 2013

    קניית מוצר פגום

    שלום,

    קיימת עילת תביעה אך הייתי ממתין לקבלת תשובה בכתב.
    ככל ששלחת את הפניה בכתב לפני זמן רב הייתי שולח פניה נוספת בכתב על מנת "לתזכר" ולהודיע להם שאם לא יענו תוך 7 ימים מיום קבלת המכתב, תפנה לערכאות משפטיות.

    6 באוקטובר 2013
    • 6 באוקטובר 2013

      קניית מוצר פגום

      תודה.
      ואם אגיע למצב שאצטרך לתבוע,מה הסכום שעלי לציין על עוגמת הנפש?
      אם לקחת בחשבון טרטור הכרוך בנסיעות באוטובוסים מחולון לראשל"צ,אובדן הנאה (מתוך 3 החודשים שבהם התנהלו האירועים הטלפון היה באחזקתם למשך חודש,כולל שבתות וחגים) ,עצבים מאדישות החברה וחוסר ניסיון מינימלי לרצות את הלקוח או להמנע מהליך משפטי.
      אגב המכשיר עלה 1200 ש"ח,למקרה שזה רלוונטי לסכום על עוגמת הנפש.

      6 באוקטובר 2013
      • 6 באוקטובר 2013

        קניית מוצר פגום

        מפסיקת בית משפט לתביעות קטנות המוכרת לי הפיצוי בגין עוגמת נפש מסתכם במאות ש"ח עד אלפים בודדים (במקרים קיצוניים יחסית). אל תצפה ליותר מדי.

        6 באוקטובר 2013
        • 8 באוקטובר 2013

          קניית מוצר פגום

          ברור,אני רק רוצה לדעת על איזה סכום לתבוע.
          כמו כן,יש לי בעיה להוכיח את התקלה כי הבעיה היא שהמכשיר נתקע מדי פעם (ברמה כזאת שלא צריכה להיות,לפעמים מצריך הוצאת סוללה).כלומר אני לא יכול לבוא במשפטולהראות את התקלה למרות שהם רשמו שהמכשיר תקין.\מה עלי לעשות במקרה הזה?

          8 באוקטובר 2013
          • 8 באוקטובר 2013

            קניית מוצר פגום

            מבחינת האגרה - בגין כל סכום שתבחר עד 5000 ש"ח תשלם את אותה אגרה - 50 ש"ח בלבד.
            מבחינת הוכחה - אם תוכל לצלם בווידיאו את התקלה וכיצד אתה פותר אותה (הוצאת והכנסת סוללה), זו תהיה הראיה הטובה ביותר.

            8 באוקטובר 2013
            • 8 באוקטובר 2013

              קניית מוצר פגום

              כן חשבתי על זה אבל המכשיר יכול להתקע גם אחרי שעה של עבודה,יש דרך נוספת לדעתך?

              8 באוקטובר 2013
              • 8 באוקטובר 2013

                קניית מוצר פגום

                תצלם רק את המצב בו המכשיר נתקע.

                8 באוקטובר 2013
                • 10 באוקטובר 2013

                  קניית מוצר פגום

                  הצלחתי לצלם את המכשיר בזמן שנתקע.
                  האם ללכת עם הוידיאו לחנות על מנת להראות לשופט שנתתי להם את כל ההזדמנויות או שמה עדיף לי להפתיע אותם במשפט?
                  להזכירך המעבדה שלהם בדקה וקבעה שהמכשיר תקין.
                  תודה

                  10 באוקטובר 2013
                  • 11 באוקטובר 2013

                    קניית מוצר פגום

                    אשמח לקבל תשובה בבקשה.

                    11 באוקטובר 2013
                    • 12 באוקטובר 2013

                      קניית מוצר פגום

                      לפנות קודם לחנות.

                      12 באוקטובר 2013
                      • 29 באוקטובר 2013

                        קניית מוצר פגום

                        הגשתי תביעה וקיבלתי טלפון מהחברה כביכול כדי להגיע לפשרה,כשלמעשה זאת לא פשרה אלא המשך של מה שהיה קודם,הם מציאים להביא שוב פעם את המכשיר לבדיקה ואולי במקרה הטוב יחליטו לבטל את העסקה.האם עלי להביא את המכשיר או להמשיך עם התביעה?
                        והאם לאור מה שכתבתי קודם יכול להיות מצב שבו אצטרך לשלם הוצאות משפט של החברה באם הדבר יגיע לבית משפט?
                        תודה

                        29 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?