קניית מוצר פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ארתור

    נשלח ע"יארתור 14:27, 6 באוקטובר 2013

    בחודש יוני האחרון רכשתי מכשיר בחנות Samsung . המכשיר שרכשתי הינו לקוי,ונאלצתי להגיע לחנות 3 פעמים לתיקון התקלה, אך ללא הועיל. בניסיון האחרון שלהם לתקן את את המכשיר הם לא עלו על התקלה בטענה שהמכשיר תקין. כמו כן,במהלך התקופה הזאת שלחתי מייל למנהלת שירות הלקוחות אך טרם קיבלתי תגובה. האם עלי להשאר עם מכשיר שנתקע כל הזמן או שיש עילה להגשת תביעה? תודה רבה

    השב
  • 14:57, 6 באוקטובר 2013

    שלום,

    קיימת עילת תביעה אך הייתי ממתין לקבלת תשובה בכתב.
    ככל ששלחת את הפניה בכתב לפני זמן רב הייתי שולח פניה נוספת בכתב על מנת "לתזכר" ולהודיע להם שאם לא יענו תוך 7 ימים מיום קבלת המכתב, תפנה לערכאות משפטיות.

    תגובה
  • 16:42, 6 באוקטובר 2013

    תודה.
    ואם אגיע למצב שאצטרך לתבוע,מה הסכום שעלי לציין על עוגמת הנפש?
    אם לקחת בחשבון טרטור הכרוך בנסיעות באוטובוסים מחולון לראשל"צ,אובדן הנאה (מתוך 3 החודשים שבהם התנהלו האירועים הטלפון היה באחזקתם למשך חודש,כולל שבתות וחגים) ,עצבים מאדישות החברה וחוסר ניסיון מינימלי לרצות את הלקוח או להמנע מהליך משפטי.
    אגב המכשיר עלה 1200 ש"ח,למקרה שזה רלוונטי לסכום על עוגמת הנפש.

    תגובה
  • 16:54, 6 באוקטובר 2013

    מפסיקת בית משפט לתביעות קטנות המוכרת לי הפיצוי בגין עוגמת נפש מסתכם במאות ש"ח עד אלפים בודדים (במקרים קיצוניים יחסית). אל תצפה ליותר מדי.

    תגובה
  • 12:53, 8 באוקטובר 2013

    ברור,אני רק רוצה לדעת על איזה סכום לתבוע.
    כמו כן,יש לי בעיה להוכיח את התקלה כי הבעיה היא שהמכשיר נתקע מדי פעם (ברמה כזאת שלא צריכה להיות,לפעמים מצריך הוצאת סוללה).כלומר אני לא יכול לבוא במשפטולהראות את התקלה למרות שהם רשמו שהמכשיר תקין.\מה עלי לעשות במקרה הזה?

    תגובה
  • 13:08, 8 באוקטובר 2013

    מבחינת האגרה - בגין כל סכום שתבחר עד 5000 ש"ח תשלם את אותה אגרה - 50 ש"ח בלבד.
    מבחינת הוכחה - אם תוכל לצלם בווידיאו את התקלה וכיצד אתה פותר אותה (הוצאת והכנסת סוללה), זו תהיה הראיה הטובה ביותר.

    תגובה
  • 14:00, 8 באוקטובר 2013

    כן חשבתי על זה אבל המכשיר יכול להתקע גם אחרי שעה של עבודה,יש דרך נוספת לדעתך?

    תגובה
  • 14:33, 8 באוקטובר 2013

    תצלם רק את המצב בו המכשיר נתקע.

    תגובה
  • 12:33, 10 באוקטובר 2013

    הצלחתי לצלם את המכשיר בזמן שנתקע.
    האם ללכת עם הוידיאו לחנות על מנת להראות לשופט שנתתי להם את כל ההזדמנויות או שמה עדיף לי להפתיע אותם במשפט?
    להזכירך המעבדה שלהם בדקה וקבעה שהמכשיר תקין.
    תודה

    תגובה
  • 21:40, 11 באוקטובר 2013

    אשמח לקבל תשובה בבקשה.

    תגובה
  • 05:46, 12 באוקטובר 2013

    לפנות קודם לחנות.

    תגובה
  • 21:03, 29 באוקטובר 2013

    הגשתי תביעה וקיבלתי טלפון מהחברה כביכול כדי להגיע לפשרה,כשלמעשה זאת לא פשרה אלא המשך של מה שהיה קודם,הם מציאים להביא שוב פעם את המכשיר לבדיקה ואולי במקרה הטוב יחליטו לבטל את העסקה.האם עלי להביא את המכשיר או להמשיך עם התביעה?
    והאם לאור מה שכתבתי קודם יכול להיות מצב שבו אצטרך לשלם הוצאות משפט של החברה באם הדבר יגיע לבית משפט?
    תודה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.