יחס והעלבה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יאנה

    נשלח ע"ייאנה 14:23, 7 באוקטובר 2013

    שלום ! לפני כחודשיים אמא שלי קנתה זוג נעליים . לאחר כשבוע הסוליה של אחת מהנעליים נקרעה. היא החזירה את הנעל ונאמר לה שהיא תשלח לתיקון. השאירה את מס' הטלפון שלה ונאמר לה שיחזרו אליה כאשר התיקון יושלם. לא שלא חזרו אליה, היא היתה כ-3 פעמים בחנות ורק בפעם השלישית קיבלה את הנעל "המתוקנת" כאשר הסולייה הודבקה עם טונה של דבק עד כדי שהוא זלג לתוך הנעל . כאשר היא סירבה לקבל את הנעל, וביקשה לקבל זוג חדש , אשה בת 54 נשטפה במסכת עלבונות וקללות שלא אפרט כאן ! המוכר הגיע עד כדי איומים על כך שיברר איפה היא גרה ו...... אמי יצאה מזועזעת מושפלת ופגועה ! לא תיארה שנותן שרות יכול לרדת לרמה כזו . ברצוני להתייעץ האם ומה ניתן לעשות במקרה כזה ?! מודה לכם מראש

    השב
  • 15:00, 7 באוקטובר 2013

    מקרה לא נעים.
    ניתן להתחיל עם דרישה בכתב לפיצוי.
    ככל שבעל החנות יתעלם (וסביר להניח שהוא יתעלם) אפשר להגיש תביעה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.