• 13 באוקטובר 2013

    הכחשת עיסקה באתר אינטרנט

    היי , יש לי אתר אינטרנט העוסק במכירת כרטיסים להופעות.
    ישנו לקוח שביצע עיסקאות לכרטיסים להופעה ספציפית על סך 3,000 שקלים .
    לאחר ההופעה ביצע הלקוח הכחשת עיסקה ולאחר שהצגתי מסמכים לחברת PAYPAL הם בחרו לזכות אותו
    אני כרגע מנסח מכתב לבית דין לתביעות קטנות מיכוון שהלקוח "לא יודע על מה אני מדבר" בשיחת הטלפון שהייתה לנו
    האם התהליך הוא נכון?
    אוסיף ואומר כי יש אצלי את תעודות הזהות של הלקוחות + כתובות + שמות מלאים + טלפונים + כתובות מייל
    תודה!

    13 באוקטובר 2013
  • 13 באוקטובר 2013

    הכחשת עיסקה באתר אינטרנט

    מה הייתה סיבת ההתכחשות לעסקה?

    13 באוקטובר 2013
    • 13 באוקטובר 2013

      הכחשת עיסקה באתר אינטרנט

      הודעה שקיבלתי על הכחשת העיסקה:
      "We were notified that one of your buyers filed a chargeback and asked the
      credit card issuer to reverse a payment made to you on 06/07/2013. The
      buyer claims that this purchase was made without authorization to use the
      credit card."

      זאת אומרת שהקונה טוען כי רכישה זו נעשתה ללא אישור לשימוש

      13 באוקטובר 2013
      • 13 באוקטובר 2013

        הכחשת עיסקה באתר אינטרנט

        בעל הכרטיס מוגן משום שמדובר בעסקה ללא חתימה על שובר עסקה.
        התחל בפניה בכתב לבעל הכרטיס (הייתי ממליץ מכתב מעו"ד) ואם לא יעזור - תביעה.

        13 באוקטובר 2013
        • 13 באוקטובר 2013

          הכחשת עיסקה באתר אינטרנט

          האנשים שהוא רשם שיאספו את הכרטיס הציגו ת.ז בכניסה להופעה.

          13 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?