טכנאי תנורים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שי

    נשלח ע"ישי 09:42, 13 באוקטובר 2013

    שלום רב לפני חודש הזמנו טכנאי כדי לתקן ידית לדלת של תנור אפייה. הוא הבטיח לנו שהעבודה שהוא עושה מצויינת והידית תחזיק מעמד תקופה ארוכה. לא עברו שבועיים וכבר הידית יצאה בחזרה מהדלת והתפרקה ואנחנו שוב בלי תנור, כשהוא מבטיח לחזור אלינו בשבוע הבא. הבעייה שקשה לסמוך עליו, כי גם בתוך החודש הזה גילינו שגם הקפיץ בדלת ברח בגלל העבודה שלו והוא דרש סכום נוסף לתיקון. בסך הכול אנחנו לא מרוצים מהעבודה שלו ושוקלים לדרוש ממנו להחזיר לנו לפחות חלק מהכסף הרב שלקח בעד התיקון ( הצטבר כבר לסכום של 550 ש"ח ). השאלה האם ניתן לדרוש ממנו שיחזיר לנו כסף עבור עבודה שהוא עשה ועשה לא טוב? תודה מראש .

    השב
  • 09:57, 13 באוקטובר 2013

    נראה כלא סביר שידית שתוקנה לפני שבועיים תתפרק שוב לאחר זמן כה קצר, ולכן קיים חשד לעבודה רשלנית מצד הטכנאי. נראה כי לכל הפחות אתם זכאים לתיקון הידית פעם נוספת ללא תשלום.
    ממליץ לפנות אליו בכתב ולדרוש את תיקון הידית והנזק הנוסף שנגרם בעקבות התיקון הראשוני. אם הטכנאי יתעלם - פניה לבימ"ש.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.