• 13 באוקטובר 2013

    טכנאי תנורים

    שלום רב

    לפני חודש הזמנו טכנאי כדי לתקן ידית לדלת של תנור אפייה. הוא הבטיח לנו שהעבודה שהוא עושה מצויינת והידית תחזיק מעמד תקופה ארוכה.
    לא עברו שבועיים וכבר הידית יצאה בחזרה מהדלת והתפרקה ואנחנו שוב בלי תנור, כשהוא מבטיח לחזור אלינו בשבוע הבא.

    הבעייה שקשה לסמוך עליו, כי גם בתוך החודש הזה גילינו שגם הקפיץ בדלת ברח בגלל העבודה שלו והוא דרש סכום נוסף לתיקון. בסך הכול אנחנו לא מרוצים מהעבודה שלו ושוקלים לדרוש ממנו להחזיר לנו לפחות חלק מהכסף הרב שלקח בעד התיקון ( הצטבר כבר לסכום של 550 ש"ח ).
    השאלה האם ניתן לדרוש ממנו שיחזיר לנו כסף עבור עבודה שהוא עשה ועשה לא טוב?

    תודה מראש .

    13 באוקטובר 2013
  • 13 באוקטובר 2013

    טכנאי תנורים

    נראה כלא סביר שידית שתוקנה לפני שבועיים תתפרק שוב לאחר זמן כה קצר, ולכן קיים חשד לעבודה רשלנית מצד הטכנאי. נראה כי לכל הפחות אתם זכאים לתיקון הידית פעם נוספת ללא תשלום.
    ממליץ לפנות אליו בכתב ולדרוש את תיקון הידית והנזק הנוסף שנגרם בעקבות התיקון הראשוני. אם הטכנאי יתעלם - פניה לבימ"ש.

    13 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?