• 14 באוקטובר 2013

    תביעה ישרוטל

    שלום
    רכשתי מול סוכנת מכירות של ישרוטל חופשה במלון אגמים באילת כוללת טיסות עבור משפחתי : אני ,אשתי ושלושת ילדי בני 4 ,שנתיים , ו4 חודשים. חופשה בת 3 לילות מחמישי ועד ראשון.
    הסוכנת עשתה טעות ובחזור היא שמה אותנו על הטיסה מתל אביב לאילת במקום על הטיסה מאילת לתל אביב. ביום א בתום החופשה הגנו לשדה באילת בשעה 16:45 ,הטיסה הייתה אמורה לצאת ב 17:45 לאחר המתנה בתור ומעבר בטחון ,לצערנו מצאנו שאנו לא רשומים על הטיסה, התקשרתי לרשת ישרוטל ובקשתי מהם לפתור לי את הבעייה, אמרו לי שיחזרו אלי תוך כמה דקות, לא חזרו! התקשרתי שוב ואמרו לי שתמי הבחורה שטיפלה בי יצאה להפסקה, כמובן אני מיואש כבר ומתייאש עוד יותר בשלב הזה, לאחר יום שלם של הסתובבויות עם הילדים הקטנים בקניון הקרח החדש ובטיילת הים, ( מכיוון שפינו אותנו מהמלון בשעה 13:00). ביקשתי לדבר עם מנהל, שמו אותי על המתן למשך רבע שעה, וענה לי מנהל המכירות ערן, הסברתי לו שוב על הבעיה, והסברתי לו שאני חייב להיות בתל אביב באותו לילה עקב התחייבויות אישיות, כך שהפתרון היחיד הוא או למצוא לנו טיסה או לארגן לנו הסעה. גם הוא שם אותי אותי על המתן לעוד רבע שעה ולאחר מכן הוא הבהיר שאין מקומות בטיסה ושהוא לא יכול לארגן הסעה אך התחייב לשלם על מונית, במידה וניקח מונית, בחזרה לתל אביב.
    בשעה 17:30 בערך לקחנו מונית. במהלך הנסיעה של כ 4 וחצי שעות שאני יכול רק לתאר כהסיוט של חיי, אשתי נרגזת ועצבנית, נאלצה כמובן להחזיק את התינוק בן 4 החודשים בידייה במהלך כל הנסיע, בעוד 2 ילדי הקטנים בני 4 ו 2 רבים ביניים ומתייפחים מבכי ואי נוחות, לפחות בשעתיים הראשונות של הנסיעה, לא היו לנו מספיק חיתולים, אז בכלל הייתה חגיגה.
    מה אני אספר לכם, כל החופשה נהרסה לנו, ואני עם מועקה כבדה לאורך כל הדרך, עצבני ומיואש, רק חושב על כך שהייתי מוכן לשלם פי 2 ממה שעלתה לי החופשה רק בכדי לא לצאת אליה. ותאמינו ישרוטל לא זולים.
    אני חבר בחוג השמש זהב, אלק זהב סליחה על הביטוי. בקושי ברונזה וגם ברונזה חלודה.
    האם יש לי עילה לתביעה? והאם יש המלצה למישהו שיכול לייצג אותי.
    אודה מראש על התשובה
    כפיר

    14 באוקטובר 2013
  • 14 באוקטובר 2013

    תביעה ישרוטל

    האם פנית אל החברה בכתב ודרשת פיצוי? אם כן, מה הייתה תשובתם?

    14 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?