• 17 באוקטובר 2013

    חיוב יתר על התקנת ציוד לאחר ביטול עיסקה

    בהמשך לעיסקה טלפונית חברת הוט התקינה אצל מינויה חדשה ציוד לשרותי תקשורת , לאחר 10 ימים המנויה שלחה הודעה בפקס כי היא מבקשת לבטל את העיסקה , טכנאי החברה הגיע (לאחר כחודש) פרק ולקח את הציוד, החברה חייבה את הגברת ב298 ש"ח האם הסכום חוקי בהתחשב בכך שבחוק הגנת הצרכן נאמר כי חיוב במצב זה לא יעלה על 100 ש"ח .

    17 באוקטובר 2013
  • 17 באוקטובר 2013

    חיוב יתר על התקנת ציוד לאחר ביטול עיסקה

    חוק ותקנות הגנת הצרכן מתייחסות לדמי ביטול בסך 100 ש"ח או 5% משווי השירות, לפי הנמוך. מהמקרה המתואר נראה שהחברה הייתה צריכה לחייב בדמי ביטול בסך 5% משווי השירות.

    17 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?