שואב אבק באינטרנט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שוש

    נשלח ע"ישוש 11:57, 17 באוקטובר 2013

    רכשתי שואב אבק באינטרנט ורשום במפורש במפרט הטכני שהוא בעל 2800 וואט. כאשר קבלתי אותו רשום עליו שהוא רק בעל 2000 וואט. אני בקשתי להחזיר אותו. הבנתי שיש דמי ביטול של 5% אך האם גם כאן זה נכון מאחר וזה פרסום מטעה. הוא גם דורש ממני לשלם לו את דמי ההובלה - למרות שכתוב שההובלה חינם! כמו כן באתר כתוב שיש 3 שנות אחריות על המוצר כאשר בתעודה כתוב שנת אחריות כאשר התקשרתי אמר לי שאחרי שאמלא את הספח אקבל הביתה כתב אחריות אחר שבו יהיו רשומים 3 שנים. מעולם לא שמעתי על חלם כזה!

    השב
  • 15:40, 17 באוקטובר 2013

    במקרה כזה ניתן לדרוש ביטול מכוח הטעיה ולא לשלם דמי ביטול.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.