זמן תיקון סביר לקומקום חשמלי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלה אפשטיין

    נשלח ע"יאלה אפשטיין 09:54, 18 באוקטובר 2013

    רכשתי קומקום במחסני חשמל ב13. 23.7 בתאריך 7.9.13מסרתי את הקומקום לתיקון . נכון לתאריך 18.10.13 הקומקום לא תוקן לאחר שפניתי למחסני חשמל ולא חזרו אליי . בפעם אחרונה תשובתם היתה שניתן להחזיק בקומקום 30 ימי עסקים (רשום בחוזה) . שאינם כוללים ימי שישי וחול המועד . למרות שהחנות עובדת בימים אלה וניתן לבצע עיסקאות בימים אלה. האם חוקי להחזיק במוצר חשמל ביתי זמן כה רב? האם חול המועד וימי שישי אינם נחשבים כימי עסקים למרות שמתבצעים בהם עסקאות כולל רכישה וקבלת סחורות?

    השב
  • 11:13, 18 באוקטובר 2013

    תפני אותם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה). על פי תקנות אלה עליהם לתקן את המוצר תוך 14 ימים, לכל היותר.

    תגובה
  • 08:26, 20 באוקטובר 2013

    שלום אלה,
    נודה אם תוכלי לשלוח לנו את פרטייך למייל: public.response@ecp.co.il כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולטפל במקרה שאת מעלה בצורה מלאה.

    שירות מחסני חשמל

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.