לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מלי

שירות

לכל העוסקים בדבר שלום, אתמול עשיתי קניה של מספר פריטים ברשת בגדים. לצערי כשהגעתי הביתה גיליתי כי גופיה אחת פגומה. מיד התקשרתי לברר האם החזר כספי אוכל לקבל גם אם אגש לסניף אחר ונעניתי בחיוב. היום הגעתי להחזיר אך נתגלה לטענתם שאפשר לבצע החזר שנעשה באשראי רק בחנות בה נקנתה. ביקשתי זיכוי טלפוני מול הסניף המקורי אך גם בזה נעניתי בשלילה. לאחר המתנה רבה העלו מולי את בעלי הרשת שהחליט לצעוק עליי בלי הכרה שלא יעזור לי כלום ובסניף הזה לא הולכים לטפל בי. נשאלת השאלה- א. האם קיים בחוק סעיף שבמידה והפריט נקנה באשראי לא ניתן לקבל החזר בסניף אחר? ב. האם הגיוני שבעל הרשת ידבר אליי בצורה כל כך משפילה ומבזה, עד כדי יציאה מהחנות בדמעות?? יש לציין שלאחר כשעה הסכימו לזכות אותי טלפונית בסניף המקורי (סביר שללא ידיעתו של הבעלים) אשמח מאוד לעזרתכם, ממש מרגישה מושפלת ובהלם מהסיטואציה, האם יש מקום לטעון לעוגמת נפש בנוסף להטעייה המקורית ששלחו אותי לסניף אחר? תודה ויום טוב

עו"ד אדי בליטשטיין

אם הבנתי נכון, בסופו של דבר זיכו אותך. לעניין ההשפלה - פני בכתב לרשת ותדרשי פיצוי. אם את מרגישה שיש בכך צורך - פני לבית המשפט.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות