• 20 באוקטובר 2013

    הטרדה מנציגי שימור הוט

    שלום ,

    לפני כחודשיים 08.13 התנתקתי מחברת הוט .

    מאז קיבלתי מספר רב של טלפונים והודעות SMS.

    בכל השיחות ביקשתי שיחדלו מלהטריד אותי אך זה לא עזר .

    החלטתי להקליט את השיחות וברשותי מספר שיחות אשר בהן דרישה מוחלטת להפסקת ההטרדות מצדן .

    לצערי מסע ההטרדות לא הופסק ושלחתי מכתב בפייסבוק שיפסיקו והחוצפנים הפנו אותי להתקשר למרכז השירות בבקשה שיפסיקו ההטרדות .

    השיחה האחרונה קיבלתי לפני 4 ימים .....

    האם ניתן לתבוע את החברה על הטרדה ועוגמת נפש?

    תודה מראש
    יניב

    20 באוקטובר 2013
  • 20 באוקטובר 2013

    הטרדה מנציגי שימור הוט

    ניתן.

    יתכן שניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק בגין הודעות ה-SMS, אך זה תלוי מהו נוסח ההודעה.

    20 באוקטובר 2013
    • 21 באוקטובר 2013

      הטרדה מנציגי שימור הוט

      שלום יניב,

      אתה מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל המצורפת יחד עם מספר הטלפון שלך ומספר זהות, ואנו נדאג להסיר את פרטיך ממאגר הנתונים של מחלקת מכירות. hot.socialmedia@hot.net.il

      תודה ויום טוב.

      21 באוקטובר 2013
    • 20 באוקטובר 2013

      הטרדה מנציגי שימור הוט

      תודה על התגובה .

      האם מהשיחות המוקלטות לא ניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק ?

      תוכן ההודעה : חוזרים להוט חודש חינם , התקנה חינם פרוייקט חוזרים הבייתה לפרטים סמסו כן

      20 באוקטובר 2013
      • 20 באוקטובר 2013

        הטרדה מנציגי שימור הוט

        מנוסח ההודעה נראה שאכן ניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק (מכוח סעיף 30א לחוק התקשורת).

        מהשיחות המוקלטות - לא. אין זה אומר שלא ניתן לתבוע פיצוי מכוח עילות אחרות.

        20 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?