הטרדה מנציגי שימור הוט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יניב

    נשלח ע"ייניב 14:00, 20 באוקטובר 2013

    שלום , לפני כחודשיים 08.13 התנתקתי מחברת הוט . מאז קיבלתי מספר רב של טלפונים והודעות SMS. בכל השיחות ביקשתי שיחדלו מלהטריד אותי אך זה לא עזר . החלטתי להקליט את השיחות וברשותי מספר שיחות אשר בהן דרישה מוחלטת להפסקת ההטרדות מצדן . לצערי מסע ההטרדות לא הופסק ושלחתי מכתב בפייסבוק שיפסיקו והחוצפנים הפנו אותי להתקשר למרכז השירות בבקשה שיפסיקו ההטרדות . השיחה האחרונה קיבלתי לפני 4 ימים ..... האם ניתן לתבוע את החברה על הטרדה ועוגמת נפש? תודה מראש יניב

    השב
  • 14:47, 20 באוקטובר 2013

    ניתן.

    יתכן שניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק בגין הודעות ה-SMS, אך זה תלוי מהו נוסח ההודעה.

    תגובה
  • 14:52, 20 באוקטובר 2013

    תודה על התגובה .

    האם מהשיחות המוקלטות לא ניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק ?

    תוכן ההודעה : חוזרים להוט חודש חינם , התקנה חינם פרוייקט חוזרים הבייתה לפרטים סמסו כן

    תגובה
  • 15:02, 20 באוקטובר 2013

    מנוסח ההודעה נראה שאכן ניתן לתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק (מכוח סעיף 30א לחוק התקשורת).

    מהשיחות המוקלטות - לא. אין זה אומר שלא ניתן לתבוע פיצוי מכוח עילות אחרות.

    תגובה
  • 08:40, 21 באוקטובר 2013

    שלום יניב,

    אתה מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל המצורפת יחד עם מספר הטלפון שלך ומספר זהות, ואנו נדאג להסיר את פרטיך ממאגר הנתונים של מחלקת מכירות. hot.socialmedia@hot.net.il

    תודה ויום טוב.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.