תיקון שולחן פינת אוכל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • זלמן

    נשלח ע"יזלמן 16:15, 20 באוקטובר 2013

    קנינו שולחן לפינת אוכל מנגריה בראשון לציון. בקשנו להנמיך את גובה השולחן שלשה ס"מ. הם אמרו שלדעתם זה נמוך מדי וקבלנו זאת. כאשר השולחן הגיע הרגשנו שהשולחן גבוה מדי, כפי שחשנו. התקשרנו אליהם שיבאו לקחת בחזרה את השולחן כדי להנמיך אותו כפי שרצינו בהתחלה. עברו כמה שבועות טובים עד שבאו לקחת אותו ועוד כמה שבועות טובים עד שהחזירו אותו. גילינו אז שעשו תיקונים על השולחן מלמעלה עם לקה באופן לא אחיד. על השולחן נמצאים כל מיני כתמים לא יפים. התקשרנו שוב. אמרו שיבואו להסתכל. עברו עוד כמה שבועות עד שבאו. ראו שאכן ש"פיניש" לא יפה. אמרו שיבואו לקחת אותו בעוד שבוע. עברו עכשיו שבועים ולא באו. בינתים גילנו שהפלטות להרחבה אינן מתאימות ואי אפשר להרכיב אותן. התקשרתי היום לשאול מתי הם באים. אחראית מחלקת שירות צעקה עלי בטענה שכל מה שהם עושים עבורנו אנחנו מתלוננים, שאנחנו אף לא לא מרוצים. צעקתי עליה בחזרה שהיא חצופה. היא סגרה את הטלפון. שאלתנו היא: מה אנחנו יכולים לעשות במצב זה? האם אפשר לבטל את העיסקה? איך לגרום להם לבוא לעשות את התיקונים שהתחיבו לעשות? אשמח לתגובה בהקדם. תודה מראש, זלמן

    השב
  • 16:22, 20 באוקטובר 2013

    ככל שנראה לך שהמוצר שסופק לך באיכות נמוכה ממה שהובטח/הוצג במעמד המכירה, יש באפשרותך להגיש תביעה ולדרוש פיצוי. ניתן לדרוש במסגרת התביעה גם ביטול עסקה. להערכתי, הסיכוי לכך אינו גבוה.

    תגובה
  • 16:56, 20 באוקטובר 2013

    עו"ד עדי בליטשטין, שלום
    תודה רבה על תגובתך המהירה. אני מקוה, לפי מה שכתבת, שנצליח להביא אותם לכאן לעשות את התיקון.
    ברכה, זלמן

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.