מוצר פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • בת

    נשלח ע"יבת 23:28, 4 בנובמבר 2013

    שלום רב. לפני פחות מחצי שנה רכשתי שתי ספות. לאחר כחודשיים שמתי לב שהתפרים החלו להתפורר. התקשרתי לחנות , ביקשו ממני מספר טלפון והבטיחו להתקשר למחרת על מנת שתאם איתי מועד שמישהו יבוא לראות במה מדובר. וכך כבר למעלה משלושה חודשים. אין סוף טלפונים אליהם, ובכל פעם אותו הדבר: מבקשים את מספר הטלפון ומבטיחים להתקשר למחרת. רק ששום דבר לא קורה. לא מתקשרים ולא מגיעים. גם הגעתי פיזית לחנות. שוחחתי עם בעל החנות וגם איתו אותו הדבר. רשם טלפון והבטיח להתקשר. בקיצור כלום. מה עלי לעשות? כנראה שבקרוב גם יודיעו על תום תקופת האחריות, למרות שלא קיבלתי על תעודת אחרות, אך יש לי חשבונית קנייה. אודה על תשובה

    השב
  • 14:27, 5 בנובמבר 2013

    פני בכתב. תדרשי תיאום הגעה לביתך תוך שלושה ימים.
    אם לא יתייחסו למכתבך - תגישי תביעה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.