• 4 בנובמבר 2013

    מוצר פגום

    שלום רב. לפני פחות מחצי שנה רכשתי שתי ספות. לאחר כחודשיים שמתי לב שהתפרים החלו להתפורר. התקשרתי לחנות , ביקשו ממני מספר טלפון והבטיחו להתקשר למחרת על מנת שתאם איתי מועד שמישהו יבוא לראות במה מדובר. וכך כבר למעלה משלושה חודשים. אין סוף טלפונים אליהם, ובכל פעם אותו הדבר: מבקשים את מספר הטלפון ומבטיחים להתקשר למחרת. רק ששום דבר לא קורה. לא מתקשרים ולא מגיעים. גם הגעתי פיזית לחנות. שוחחתי עם בעל החנות וגם איתו אותו הדבר. רשם טלפון והבטיח להתקשר. בקיצור כלום. מה עלי לעשות? כנראה שבקרוב גם יודיעו על תום תקופת האחריות, למרות שלא קיבלתי על תעודת אחרות, אך יש לי חשבונית קנייה.
    אודה על תשובה

    4 בנובמבר 2013
  • 5 בנובמבר 2013

    מוצר פגום

    פני בכתב. תדרשי תיאום הגעה לביתך תוך שלושה ימים.
    אם לא יתייחסו למכתבך - תגישי תביעה.

    5 בנובמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?