מנוי חדר כושר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלי

    נשלח ע"יאלי 12:46, 6 בנובמבר 2013

    שלום רב, אשמח לעצה בנוגע לביטול מנוי לחדר הכושר. לפני 3 חודשים קניתי מנוי לשנה בחדר הכושר במחיר מוזל של 200 שח לחודש. הנסיבות כעת השתנו ואני טס לעבוד בחו'ל. פניתי אליהם לביטול והודיעו לי שבגלל שהביאו לי מחיר של 200 ש'ח ועברו שלושה חודשים, אני אשלם את ההפרש כאילו עשיתי מנוי לשלושה חודשים, שזה עוד 150 שקל לכל חודש שהתאמנתי ועוד 250 שקל דמי ביטול. זה יוצא עוד 700 שקל!! כמו כן לא הבאתי להם אישור רפואי כמתחייב בחוק. הבנתי שלפי החוק החדש, אם אני מודיע חודש מראש אני יכול לשלם 5 אחוז או 100 שקל , הנמוך מביניהם. וכמו כן אם לא הבאתי אישור רפואי המנוי מתבטל. הם מסרבים לשמוע על כל זה ואומרים לי שהחוק עדיין לא נכנס לתוקף. אשמח לעצה מה לעשות בבקשה. תודה אלי

    השב
  • 12:55, 6 בנובמבר 2013

    שלום, לא ידוע לי על חוק חדש שמאפשר לבטל מנוי בחדר כושר בכל שלב בהודעה מראש בת 30 ימים.
    עניין האישור הרפואי עלול להתפרש כחוסר תום לב מצידך. כלומר, כל עוד רצית במנוי לא ייחסת לאישור הרפואי כל משמעות אך ברגע שאתה רוצה לבטל את המנוי האישור הרפואי הופך לסוגיה רלוונטית מבחינתך. הייתי נזהר מאוד בשימוש בטיעון הזה.

    יחד עם זאת, כדאי לעיין בהסכם עליו חתמת במעמד ההצטרפות. יתכן שיהיו שם הוראות רלוונטיות לעניין הביטול אשר יוכלו לסייע לך להגיע למטרה הרצויה.

    תגובה
  • 13:21, 6 בנובמבר 2013

    מה עם מה שרשום בלינק הזה?
    http://m.ynet.co.il/Article.aspx?id=4286562

    תגובה
  • 14:19, 6 בנובמבר 2013

    אתה מתייחס לתיקון 36 לחוק הגנת הצרכן:
    http://www.consumers.org.il/files/2012/aytem-kosher/kalkala2012-07-09a.pdf

    מבדיקתי, תיקון זה עדיין לא נכנס לתוקף.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.