• 6 בנובמבר 2013

    חיוב על ספק אינטרנט שנותק

    עשיתי חבילת ״בנדל״ עם הוט כאשר נאמר לי כי כל התשלומים נעשים רק דרכם. כעבטר כמה חודשים התנתקתי בשל מעבר דירה והחזרתי להוט את המודם. בשל עיסקת הבנדל התנתקתי רק דרך הוט מתוך מחשבה שהם אמורים לטפל בעסקא כולה (כמו שהתשלום הגיע ממני אליהם והם דאגו להעביר מה שצריך לספק). כעבור כמה חודשים נטוויז׳ן הודיעו לי שיש לי חוב על חצי שנה בערך וזאת בגלל שלא הודעתי להם על התנתקות. העסקה שלי נעשתה מול הוט בלבד ובטלפון- לא קיבלתי חוזה ולא נאמר לי שעליי להתנתק גם מנטוויז׳ן בנפרד. נטוויז׳ן דורשים שלא בהגינות שאשלם להם על חודשים שכלל לא היה לי אינטרנט והוט מאשרים שהמודם הוחזר וכי התנתקתי. הוט מצידם מתנערים מאחריות.
    מה עליי לעשות?? איך יש לחברה כוח לגבות ממני כספים על שירות שלא קיבלתי, לא השתמשתי וזה מתועד?? הנציגה מנטוויזן אומרת שזה קורה הרבה ושתמיד הוט מתנערת מאחריות. ברור שנטוויזן מצידה לא פועלת למנוע את הבעיות הללו.

    תודה מראש
    יעל

    6 בנובמבר 2013
  • 6 בנובמבר 2013

    חיוב על ספק אינטרנט שנותק

    תבקשי מנטוויז'ן שיציגו בפניך הסכם או הקלטת שיחה לפיו הסכמת לקבל מהם שירותים ושהתחייבת לשלם להם בגין שירותים אלה.

    6 בנובמבר 2013
    • 7 בנובמבר 2013

      חיוב על ספק אינטרנט שנותק

      אין להם שיחה כזו משום שהיא נעשתה רק עם הוט שלא טרחו לספר לי שבזמן ההתנתקות אני צריכה לעשות שיחה גם לנטוויז'ן.
      לא הסכמתי על כלום, לא חתמתי על כלום אבל שני הצדדים מתנערים מאחריות ונטוויז'ן מתעקשת שאני חייבת לה כספים למרות שהוא אישרו שהם ניתקו אותי חודשים לפני.

      7 בנובמבר 2013
      • 7 בנובמבר 2013

        חיוב על ספק אינטרנט שנותק

        זאת בדיוק הנקודה. אין להם הסכם או שיחה מוקלטת ולכן לא ברור מכוח מה חברת נטוויז'ן דורשת ממך לשלם לה.
        אם נטוויז'ן ממשיכה "לרדוף" אחריך פני לעו"ד שיטפל בבעיה.

        7 בנובמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?