לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יעל

חיוב על ספק אינטרנט שנותק

עשיתי חבילת ״בנדל״ עם הוט כאשר נאמר לי כי כל התשלומים נעשים רק דרכם. כעבטר כמה חודשים התנתקתי בשל מעבר דירה והחזרתי להוט את המודם. בשל עיסקת הבנדל התנתקתי רק דרך הוט מתוך מחשבה שהם אמורים לטפל בעסקא כולה (כמו שהתשלום הגיע ממני אליהם והם דאגו להעביר מה שצריך לספק). כעבור כמה חודשים נטוויז׳ן הודיעו לי שיש לי חוב על חצי שנה בערך וזאת בגלל שלא הודעתי להם על התנתקות. העסקה שלי נעשתה מול הוט בלבד ובטלפון- לא קיבלתי חוזה ולא נאמר לי שעליי להתנתק גם מנטוויז׳ן בנפרד. נטוויז׳ן דורשים שלא בהגינות שאשלם להם על חודשים שכלל לא היה לי אינטרנט והוט מאשרים שהמודם הוחזר וכי התנתקתי. הוט מצידם מתנערים מאחריות. מה עליי לעשות?? איך יש לחברה כוח לגבות ממני כספים על שירות שלא קיבלתי, לא השתמשתי וזה מתועד?? הנציגה מנטוויזן אומרת שזה קורה הרבה ושתמיד הוט מתנערת מאחריות. ברור שנטוויזן מצידה לא פועלת למנוע את הבעיות הללו. תודה מראש יעל

עו"ד אדי בליטשטיין

תבקשי מנטוויז'ן שיציגו בפניך הסכם או הקלטת שיחה לפיו הסכמת לקבל מהם שירותים ושהתחייבת לשלם להם בגין שירותים אלה.

יעל

אין להם שיחה כזו משום שהיא נעשתה רק עם הוט שלא טרחו לספר לי שבזמן ההתנתקות אני צריכה לעשות שיחה גם לנטוויז'ן. לא הסכמתי על כלום, לא חתמתי על כלום אבל שני הצדדים מתנערים מאחריות ונטוויז'ן מתעקשת שאני חייבת לה כספים למרות שהוא אישרו שהם ניתקו אותי חודשים לפני.

עו"ד אדי בליטשטיין

זאת בדיוק הנקודה. אין להם הסכם או שיחה מוקלטת ולכן לא ברור מכוח מה חברת נטוויז'ן דורשת ממך לשלם לה. אם נטוויז'ן ממשיכה "לרדוף" אחריך פני לעו"ד שיטפל בבעיה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות