פיצוי מאל על
בטיסת אל על לניו יורק, אמא שלי נגסה בחתיכת פלסטיק בסלט שלה. לא נגרם נזק לשן. בטיסה חזרה היא ואבי ישבו על מושבים רעועים עם מגשים שבורים ומערכת בידור תקולה. אל על הציעו פיצוי בצורת זיכוי בסך 100 דולר כ״א ברכישת טיסה עתידית (סייג: רק באמצעות סוכן נסיעות ולא ברכישת טיסה באינטרנט) או שובר לדיוטי פרי בסך 50 דולר כ״א או נקודות לנוסע המתמיד (100 כ״א). אימי עתידה לטוס שוב עם אל על בעוד כחודשיים וביקשנו מאל על לקבל את הזיכוי לטיסה המוזמנת. באל על אמרו שלא יכולים להחזיר כסף בצורה הזו. לי יש הרגשה שהפיצוי המוצע הוא רק מס שפתיים, והסיכוי שהוא באמת יועיל להוריי הוא אפסי (בכל צורה שיבחרו). האם אנחנו יכולים להתעקש על פיצוי בצורת זיכוי על התשלום לטיסה העתידית? האם הצעת הפיצוי שלהם הוגנת? תודה נ.ב. נציגי השירות של החברה חזרו אלינו רק אחרי שהעלינ תמונה של חתיכת הפלסטיק בעמוד הפייסבוק שלהם. לפנייה המסודרת באמצעות האינטרנט הם לא חזרו, בטענה שלוקח להם 3 שבועות לחזור ללקוחות
עם הכבוד הראוי! אבל זה מדהים על מה שישראלים רוצים פיצוים וחושבים לתבוע! שירות גרוע לחא ספק אבל צורת החשיבה ונתוח המצב זה של חשיבה כדאיניקית נצלנית! הנה תפסנו אותכם נקרע לכם את הצורה! גם אם מגיע פיצוי הדרך והאופן של צורת הדרישות הם פשוט דרך שכל ישראל נגועה בה בחילה!