משך זמן תיקון מכשיר סלולארי הנמצא תחת אחריות. - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אבישי

    נשלח ע"יאבישי 06:00, 15 בנובמבר 2013

    רכשתי מכשיר ישירות מהיבואן הרשמי במשרד הראשי בהרצליה. כשביקשתי להכניסו לתיקון עקב תקלה פנימית, נאמר לי שבגלל שקניתי אותו במשרד בהרצליה אצטרך גם להפקיד אותו שם באופן אישי, ולא אוכל להפקידו בחיפה שם אני גר. נסעתי, והפקדתי אותו ללא שסופק מכשיר חלופי על ידם (לא היו אמורים גם לספק לי מכשיר חלופי) נאמר לי שזמן התיקון הוא בין חמישה ימים ל14 ימים. כשהתקשרתי לברר מה המצב של המכשיר לאחר שבעה ימי עסקים, נאמר לי שאי אפשר לדעת מה המצב העדכני, כי המכשיר נמצא במעבדה, ואין (לא לי ולא להם) שום דרך ליצור איתה קשר ולברר, ולהם אין שום תשובה בנוגע לכמה זמן התיקון אמור להמשך. (אותו המקרה בדיוק היה לפני כחצי שנה עם תקלה פנימית אחרת, והמכשיר חזר אחרי יותר מחודש, כשבמשך כל הזמן מתחמקים מלחזור לטלפונים, לא נותנים תשובה ולא יודעים כלום לגבי המכשיר ומתי יגיע) השאלה היא- מה החוק לגבי זמן התיקון למכשיר כזה כשאני יודע שהמעבדה עצמה לא נמצאת באותו מקום, אך אין אפשרות להפקיד עצמאית ישירות במעבדת התיקונים שלהם? ומה אני יכול לעשות במידה ולא עמדו בהתחייבות התיקון והחוק? זה פשוט מרתיח אותי שיבואן יכול לעשות מה שהוא רוצה כאילו הוא לא חייב לי כלום ואין חוק במדינה. תודה רבה!

    השב
  • 06:31, 15 בנובמבר 2013

    זמן התיקון - עד 14 ימים.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.