מקרר חדש - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • חני

    נשלח ע"יחני 09:12, 19 בנובמבר 2013

    רכשתי עבור הוריי המבוגרים מקרר סמסונג חדש ב-13,500 ₪ ובמהלך החודש הראשון הוא התקלקל הפילטר של המים. בחברה אמרו שעליי לחכות עד ינואר לחלק שיגיע, האם אוכל לדרוש בשל כך מקרר חדש?

    השב
  • 09:18, 19 בנובמבר 2013

    יש לפנות במיידי בכתב ולדרוש ביטול עסקה או אספקת מקרר חדש.

    תגובה
  • 22:54, 19 בנובמבר 2013

    לא חושבת שאפשר לדרוש, אבל זה חוצפה שענו לך תשובה שכזו במיוחד שהמקרר חדש. תתעקשי על זה ותפני יותר גבוה. לא יכול להיות שתחכי עד ינואר בשביל חלק. הם מנסים להתנער מאחריות.
    לנו יש מקרר של lg והיה לנו תקלה בחלק במקרר והאחריות (ברימאג) טיפלו בנו טוב מאוד.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.