• 23 בנובמבר 2013

    פרסום בבזק עסקים



    שלום
    יש לי פרסום באתר בזק עסקים b144 .אני לא מקבל לקוחות מהפרסום כחצי שנה ויותר. שלמתי הרבה כסף באוויר ועד מדעים לי במוקד b144 שיש לי חוב לשלם.בקשתי לעביר אותי לנציג בחיר .נאמר לי "שאין כזה ו אין סיבה מצדקת להעביר אותי" יותר מי 1000 שקל על מה ולמה ? מי שלא מקבל לקוחות ולא מקבל שירות עמור לשלם הרבה כסף לאוויר הצח?
    מבקש בדחיפות לטפל בבעיה הזאת

    23 בנובמבר 2013
  • 5 במרץ 2017

    פרסום בבזק עסקים הונאה

    עושים את זה לכולם כבר מ2011 לפחות .
    לא הגיוני שאי אפשר להגיש תביעה ייצוגית .
    היא תצטרך לקחת בחשבון נזק ללקוחות בגין הונאה מאז 2011 לפחות. יש קבוצת תביעה בפייסבוק

    5 במרץ 2017
  • 28 בפברואר 2016

    פרסום בבזק עסקים

    מנסה להשיג אותם כבר מעל חצי שנה על מנת להתנתק,
    פשוט לא ניתן להשיג אותם.
    שלחתי הודעות באתר שלהם, מנסה להתקשר לטלפון ופשוט ממתין זמנים לא סבירים ובסוף השיחה מתנתקת.

    אם למישהו יש מושג איך יוצאים מהדבר הזה, אשמח לשמוע.
    בינתיים הם ממשיכים לחייב אותי כל חודש כ 300 שקל על פרסום שאני כלל לא מעוניין בו.

    עברה שנה מאז התחלנו את החוזה והם ממשיכים אותו אוטומטית למרות שהנציגה אמרה לי במעמד המכירה שהוא לא יתחדש!

    28 בפברואר 2016
    • 1 במרץ 2017

      פרסום בבזק עסקים

      בזק חברה שמתמחהבלעשוק אנשים פשוטים מן השורה,כשהם הציעו לי את השרות הם סיפרו לי סיפור שלם שלתוכו שירבטו את המילה "חשיפות"שאלתי אותה מספר פעמים באם אשלם שקל על כל שיחה אמרה שכן בפועל זה היה לא על כל שיחה אלא על כל חשיפה כמו כולכם לא קיבלתי אפילו לא שיחה אחת שילמתי שלוש פעמים כמעט 300 שח ועוד 600 שח רק בכדי לברוח מהם מקרה קלאסי של עושק וגניבת הציבור בעזרת תרגילי שיווק ומשחקי מילים וחוסר בהירות שילכו לעזאזל

      1 במרץ 2017
  • 23 בנובמבר 2013

    פרסום בבזק עסקים

    שלום, העובדה שהפרסום לא גורם ללקוחות לפנות אליך אינו אומר שאינך צריך לשלם בגינו (אלא אם כן סוכם אחרת מול בזק).

    23 בנובמבר 2013
    • 20 בינואר 2014

      פרסום בבזק עסקים

      גם לי פרסום בB144 בזק לעסקים. חודשיים מאז נכנסתי לשירות
      לאחר שהפרסום לא הביא טלפונים פניתי לבדוק איך אפשר למקד את הפרסום
      להפתעתי גיליתי שכ-75% מההבטחות לגבי הפרסום לא התרחשו, כלומר שהמוצר לא סופק ברובו (איזור פרסום אחד במקום שניים, חלק מהקטגוריות בלבד, קישורים לא עובדים בכרטיס העסק שלי ועוד)
      ניסיתי לקבל שירות וגיליתי ש:
      א. זה מאוד קשה להשיג נציג שירות
      ב. לא מודים בטעויותיהם, רוצים לתקן ו'להתקדם הלאה' , אם מציעים פיצוי אז הוא זניח
      ג. גם התיקונים שנעשו עובדים באופן חלקי וכדי לקבל המשך שירות צריך לרדוף ולרדוף אחריהם ולהמתין זמן רב
      ד. אין אין אין אפשרות לבטל את השירות ללא דמי יציאה גבוהים (למרות שהמוצר=הפרסום שקיבלתי היה לקוי מאוד ללא ספק)
      ה. הם לא מוכנים לתת אפילו כתובת למשלוח דואר לבקשת ביטול השירות, רק פקס
      הייתי מאוד רוצה לבטל את הפרסום הגרוע בחברה עם שירות גרוע, מה אני יכול לעשות?

      20 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?