אי אספקה במועד - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שולה

    נשלח ע"ישולה 07:38, 26 בנובמבר 2013

    שלום הזמנתי ב-:6.10 סלון הובטח לי מועד אספקה של כחודש ימים (זה מה שנכתב בקבלה) שילמתי את מלוא הסכום במזומן . עד היום לא קבלתי את המוצר . המוכר טוען שהסלון מוכן וזאת התנהלות מול חברת התובלה . לא ברור לי העסקה בוצעה בחנות המוכר אין לי שום קשר למוביל . מה עושים?

    השב
  • 09:17, 26 בנובמבר 2013

    בוקר טוב, תשלחי הודעה בכתב על ביטול עסקה עקב הפרת הסכם ביניכם (עיכוב בלתי סביר באספקת הסלון), ותדרשי את כספך בחזרה. ניתן לדרוש גם פיצוי.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.