רכישת ארונות מחברה שפשטה רגל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יג

    נשלח ע"ייג 10:10, 1 בדצמבר 2013

    שלום, רכשנו ארונות מחברה מסויימת, וכשבועים לאחר התקנתם, החברה פשטה רגל. גילינו כעת פגם בארון אחד ואין מי שיתן שירות - האם ניתן לעצור את התשלומים הנותרים מחברת האשראי בטענה כלשהי? תודה

    השב
  • 07:10, 2 בדצמבר 2013

    פני לחברת האשראי ותבקשי לעצור את התשלומים לאור המוצר הפגום.

    תגובה
  • 11:06, 3 בדצמבר 2013

    פניתי לחברת האשראי, הם אומרים שלא ניתן לעצור את התשלומים מאחר והמוצר כבר התקבל.
    כיצד ניתן להתקדם?

    תגובה
  • 08:53, 9 בדצמבר 2013

    תוכל בבקשה להציע לי מה עליי לעשות?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.