עסקה דרך אנטרנט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מריים

    נשלח ע"ימריים 17:31, 7 בדצמבר 2013

    בתחילת אוגוסט , בוצעה הזמנת חדר במלון ( בארץ) דרך חברת BOOKING באינטרנט , הזמנה לסוף אוגוסט . היות והייתה מגבלת מסגרת בכרטיס (כרטיס חדש), כ 3 שעות לאחר מכן , נציגה מטעם חברת BOOKINGהודיעה טלפונית שהעסקה לא בוצעה חברת האשראי לא כבדה את ההזמנה . אני בקשתי לסגת מעסקה הודעתי לחברת BOOKING שאני מבטלת אותה .במקביל צלצלתי לבית המלון והפקיד הודיע שאין בכלל הזמנה ,ציינתי שהייתה הזמנה דרך חברת BOOKING ואני מבטלת . וכמו כן פניתי לחברת האשראי ( לאומי כארט ) שלא כבד את העסקה בהצגתה ואי לכך אני מבקשת את ביטולה . באותו שיח בקשתי להסדיר את מסגרת האשראי בכרטיס . לדאבוני ב תאריך ההזמנה הוצגה העסקה ואף כובדה עי חברת האשראי . ( בשל הגדלת המסגרת) חברת האשראי שלי החלה בתהליך הכחשת עסקה ,זיכתה זמנית את החשבון . מנגד , בית המלון הציג את ההזמנה שחברת BOOKING לא בטלה . אני הגבתי עי תיאור הפעולות שבצעתי : שיחה עם חברת BOOKING על ביטול ( כ3 ש אחרי הרישום באנטרנט) שיחה עם בית המלון כיום אחרי ביטול שיחה עם חברת האנטרנט לביטול עסקה זו . הטעות שלי שלא בקשתי את אישור הביטול מיד מחברת BOOKING . כרגע לא ברור מה יקרה עם העסקה הזו ומה זכויותי כשאני אמורה להיות מחוייבת בתשלום על דבר שכלל לא צרכתי . מה עלי לעשות ????

    השב
  • 17:44, 7 בדצמבר 2013

    למיטב הבנתי מדבריך, חברת האשראי זיכתה את חשבונך (באופן זמני). כל עוד הזיכוי הזה בתוקף לא נגרם לך נזק כלשהו.

    תבקשי מחברת האשראי את השיחה/שיחות עם נציגי השירות שלה בעניין ביטול העסקה. ככל שחברת האשראי תחייב אותך בסופו של דבר, יתכן שיהיה בשיחות האלה משהו שיסייע לך אם תחליטי להגיש תביעה לבית המשפט.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.