• 7 בדצמבר 2013

    עסקה דרך אנטרנט

    בתחילת אוגוסט , בוצעה הזמנת חדר במלון ( בארץ) דרך חברת BOOKING באינטרנט , הזמנה לסוף אוגוסט . היות והייתה מגבלת מסגרת בכרטיס (כרטיס חדש), כ 3 שעות לאחר מכן , נציגה מטעם חברת BOOKINGהודיעה טלפונית שהעסקה לא בוצעה חברת האשראי לא כבדה את ההזמנה .
    אני בקשתי לסגת מעסקה הודעתי לחברת BOOKING שאני מבטלת אותה .במקביל צלצלתי לבית המלון והפקיד הודיע שאין בכלל הזמנה ,ציינתי שהייתה הזמנה דרך חברת BOOKING ואני מבטלת .

    וכמו כן פניתי לחברת האשראי ( לאומי כארט ) שלא כבד את העסקה בהצגתה ואי לכך אני מבקשת את ביטולה . באותו שיח בקשתי להסדיר את מסגרת האשראי בכרטיס .

    לדאבוני ב תאריך ההזמנה הוצגה העסקה ואף כובדה עי חברת האשראי . ( בשל הגדלת המסגרת)

    חברת האשראי שלי החלה בתהליך הכחשת עסקה ,זיכתה זמנית את החשבון .
    מנגד , בית המלון הציג את ההזמנה שחברת BOOKING לא בטלה .
    אני הגבתי עי תיאור הפעולות שבצעתי : שיחה עם חברת BOOKING על ביטול ( כ3 ש אחרי הרישום באנטרנט)
    שיחה עם בית המלון כיום אחרי ביטול
    שיחה עם חברת האנטרנט לביטול עסקה זו .
    הטעות שלי שלא בקשתי את אישור הביטול מיד מחברת BOOKING . כרגע לא ברור מה יקרה עם העסקה הזו ומה זכויותי כשאני אמורה להיות מחוייבת בתשלום על דבר שכלל לא צרכתי . מה עלי לעשות ????

    7 בדצמבר 2013
  • 7 בדצמבר 2013

    עסקה דרך אנטרנט

    למיטב הבנתי מדבריך, חברת האשראי זיכתה את חשבונך (באופן זמני). כל עוד הזיכוי הזה בתוקף לא נגרם לך נזק כלשהו.

    תבקשי מחברת האשראי את השיחה/שיחות עם נציגי השירות שלה בעניין ביטול העסקה. ככל שחברת האשראי תחייב אותך בסופו של דבר, יתכן שיהיה בשיחות האלה משהו שיסייע לך אם תחליטי להגיש תביעה לבית המשפט.

    7 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?