open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 7 בדצמבר 2013

            עסקה דרך אנטרנט

            בתחילת אוגוסט , בוצעה הזמנת חדר במלון ( בארץ) דרך חברת BOOKING באינטרנט , הזמנה לסוף אוגוסט . היות והייתה מגבלת מסגרת בכרטיס (כרטיס חדש), כ 3 שעות לאחר מכן , נציגה מטעם חברת BOOKINGהודיעה טלפונית שהעסקה לא בוצעה חברת האשראי לא כבדה את ההזמנה .
            אני בקשתי לסגת מעסקה הודעתי לחברת BOOKING שאני מבטלת אותה .במקביל צלצלתי לבית המלון והפקיד הודיע שאין בכלל הזמנה ,ציינתי שהייתה הזמנה דרך חברת BOOKING ואני מבטלת .

            וכמו כן פניתי לחברת האשראי ( לאומי כארט ) שלא כבד את העסקה בהצגתה ואי לכך אני מבקשת את ביטולה . באותו שיח בקשתי להסדיר את מסגרת האשראי בכרטיס .

            לדאבוני ב תאריך ההזמנה הוצגה העסקה ואף כובדה עי חברת האשראי . ( בשל הגדלת המסגרת)

            חברת האשראי שלי החלה בתהליך הכחשת עסקה ,זיכתה זמנית את החשבון .
            מנגד , בית המלון הציג את ההזמנה שחברת BOOKING לא בטלה .
            אני הגבתי עי תיאור הפעולות שבצעתי : שיחה עם חברת BOOKING על ביטול ( כ3 ש אחרי הרישום באנטרנט)
            שיחה עם בית המלון כיום אחרי ביטול
            שיחה עם חברת האנטרנט לביטול עסקה זו .
            הטעות שלי שלא בקשתי את אישור הביטול מיד מחברת BOOKING . כרגע לא ברור מה יקרה עם העסקה הזו ומה זכויותי כשאני אמורה להיות מחוייבת בתשלום על דבר שכלל לא צרכתי . מה עלי לעשות ????

            7 בדצמבר 2013
          • 7 בדצמבר 2013

            עסקה דרך אנטרנט

            למיטב הבנתי מדבריך, חברת האשראי זיכתה את חשבונך (באופן זמני). כל עוד הזיכוי הזה בתוקף לא נגרם לך נזק כלשהו.

            תבקשי מחברת האשראי את השיחה/שיחות עם נציגי השירות שלה בעניין ביטול העסקה. ככל שחברת האשראי תחייב אותך בסופו של דבר, יתכן שיהיה בשיחות האלה משהו שיסייע לך אם תחליטי להגיש תביעה לבית המשפט.

            7 בדצמבר 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form