בטול טיסה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אסף מרקי

    נשלח ע"יאסף מרקי 06:06, 10 בדצמבר 2013

    שלום רכשתי באל-על לפני כחודשיים דרך האינטרנט זוג כרטיסי טיסה כולל טיסת המשך : תל אביב-ניו יורק - פורטלודרדייל לתאריך 18 בפברואר 2014 . שילמתי כבר את כל הסכום. אתמול שלחו לי הודעה שהטיסה הזו בוטלה ויעבירו אותי לטיסה אחרת, יום לפני או יום אחרי , מה שלא בדיוק מתאים לי. האם לפי החוק מגיע לי פיצוי? תודה מראש מרקי

    השב
  • 10:57, 11 בדצמבר 2013

    שלום, כל עוד נמסרה הודעה לפחות 14 ימים לפני מועד הטיסה (כפי שקרה במקרה שלך), הנוסע אינו זכאי לפיצוי.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.