• 15 בדצמבר 2013

    הסתרת מידע בדבר כפל מבצעים והנחות, וקיומו של כרטיס מועדון לחנות

    לפני מספר ימים רכשתי בחנות טיולים וותיקה בפתח תקווה מעיל מסטנד של 40% הנחה, במחיר של 420 ש"ח (מחיר מלא 700ש"ח)
    לפני רכישת המעיל שאלתי את המוכר בחנות האם קיימות הנחות נוספות כלשהן בחנות?
    המוכרן אמר שלא.
    שאלתי אותו אם הוא יוכל לוודא עם האחמ"ש לגבי אפשרות להנחה נוספת.
    המוכרן נגש לשאול את האחמ"ש וחזר עם תשובה שלילית מהאחמ"ש שאין שום הנחה נוספת שניתן לעשות מעבר ל 40% המופיעים בסטנד עליו תלויי המעיל.

    למחרת חזרתי לחנות משום שכפתור המעיל התפרק ועל הדרך גם רכשתי סט ביגוד טרמי ב 99ש"ח בזמן שסידרו את המעיל.
    מאוד התלהבתי מהחנות והחלטתי לספר לחברים ולמשפחה על החנות המדהימה.

    בסוף השבוע נכנסתי לאתר האינטרנט של החנות וגיליתי שהם מציעים ללקוחות להצטרף
    כחברי מועדון למשך שנה בעלות של 39ש"ח. המקנה:
    "... 10% הנחה על כל מגוון החנות.
    כפל מבצעים והנחות על כל המבצעים וההנחות, כולל סוף עונה!
    מתנת יום הולדת - 50 ש"ח זיכוי בחנות!
    .....החברות מקנה את ההטבות כבר בקניה הראשונה!"

    ניגשתי היום שוב לחנות ופגשתי את האחמ"ש בקופה שעשה לי את החשבון.
    שאלתי אותו:
    "האם יש לכם חבר מועדון?"
    הוא ענה: "כן".
    שאלתי: "מודע לא הצעת לי להצטרף למועדון כשרכשתי את המעיל?"
    הוא ענה: "לא זוכר! לפעמים אני מציע ולפעמים לא...לא יודע..."
    אמרתי לו: "אחלה, אז בוא תעשה לי בבקשה חבר מועדון ותזכה אותי על ההפרש"
    הוא ענה: "אין אפשרות..תקנה עכשיו משהו ואני יעשה לך הנחה, לא יכול לעשות לך הנחה כבר על מה שקנית.."

    אישית אני מרגיש מרומה ששני העובדים הסתירו את העובדות
    בדבר קיומן של הנחות החנות מעבר להנחת ה 40% בסטנד.
    (תושב פתח תקווה 8%, חבר מועדון 10%, והנחות נוספות לאנשי קבע כפי שמפורסמות באתר החנות)
    ואני מרגיש פגוע מהיחס של העובד שלא התנצל על זה "ששכח" להציע לי להצטרף לכרטיס המועודון , ולא פעל לפצות אותי כשביקשתי שיסדר את הטעות שעשה

    שמתי לב שבחנות עצמה לא מפורסם שום דבר בכתב בדבר ההנחות הקבועות בחנות שמפורסמות באתר. האם הדבר חוקי?
    האם אני רשאי לתבוע פיצויי מהחנות?
    אם כן, איזה פיצויי אני יכול לתבוע?

    בברכה,
    דניאל.ט

    15 בדצמבר 2013
  • 15 בדצמבר 2013

    הסתרת מידע בדבר כפל מבצעים והנחות, וקיומו של כרטיס מועדון לחנות

    נזכרתי גם שביום למחרת כששבתי לחנות לתקן את כפתור המעיל שנפל,
    עמדו בתור לפני אשה ומשפחה, שילמו כ 600ש"ח וכ 120ש"ח בהתאמה עבור ציוד שרכשו בחנות.
    מאחורי הקופה עמד אותו אחמ"ש שלא הזכיר כלום בדבר הנחת 8% לתושבי פתח תקווה והנחת 10%(ועוד הטבות) שמקנה כרטיס המועדון. כמובן שגם לי לא הוצאה שום הנחה ושם כרטיס מועדון.

    נראה שהאחמ"ש סנילי "ושוכח" באופן גורף להציע ללקוחות החנות הנחות הטבות שיכולות להוזיל את הקניה.
    שכן הוא הודה שהוא שמכיר בדבר קיומ ושל כרטיס המועדון.
    או שמדובר שיטה שבא לא מפרסמים בחנות ולא מידעים את הלקוח בדבר כפל המבצעים, ורק מי שהתמזל מזלו והגיע לאתר החנות יוכל ללמוד בדבר אותם מבצעים, ולדרוש אותם בקופה במעמד התשלום...

    15 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?