open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 16 בדצמבר 2013

            מוצר שנשבר במשלוח בדואר ישראל

            שלום רב:
            בעקבות פנייה לדואר ישראל על אייפד שנשלח על דרכם ונשבר בזמן המשלוח,קיבלתי מכתב תשובה שהם "לא אחראים על מוצרים שניזוקו במהלך העברתם בדואר ,גם אם נארזו כנדרש".
            אני מעוניין לדעת האם זה נכון שאין להם אחריות ובמידה וזה לא נכון האם יש מה לעשות בנדון.

            16 בדצמבר 2013
          • 16 בדצמבר 2013

            מוצר שנשבר במשלוח בדואר ישראל

            סעיף 60.1 לרישיון חברת הדואר קובע כדלקמן: "בעל הרישיון ישא באחריות, על פי כל דין, לכל מקרה מוות, נזק, או אובדן שיגרמו לגופו של אדם, או לרכושו, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מהשימוש ברישיון או עקב השימוש בו".
            הסעיף הבא אף קובע חובת פיצוי.
            על פניו נראה שחברת הדואר אכן אחראית לנזק ובמידה והיא מתכחשת לכך אין אלא לתבוע בבית המשפט.

            16 בדצמבר 2013
            • 17 בדצמבר 2013

              מוצר שנשבר במשלוח בדואר ישראל

              תודה

              17 בדצמבר 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form