• 16 בדצמבר 2013

    מוצר שנשבר במשלוח בדואר ישראל

    שלום רב:
    בעקבות פנייה לדואר ישראל על אייפד שנשלח על דרכם ונשבר בזמן המשלוח,קיבלתי מכתב תשובה שהם "לא אחראים על מוצרים שניזוקו במהלך העברתם בדואר ,גם אם נארזו כנדרש".
    אני מעוניין לדעת האם זה נכון שאין להם אחריות ובמידה וזה לא נכון האם יש מה לעשות בנדון.

    16 בדצמבר 2013
  • 16 בדצמבר 2013

    מוצר שנשבר במשלוח בדואר ישראל

    סעיף 60.1 לרישיון חברת הדואר קובע כדלקמן: "בעל הרישיון ישא באחריות, על פי כל דין, לכל מקרה מוות, נזק, או אובדן שיגרמו לגופו של אדם, או לרכושו, במישרין או בעקיפין, כתוצאה מהשימוש ברישיון או עקב השימוש בו".
    הסעיף הבא אף קובע חובת פיצוי.
    על פניו נראה שחברת הדואר אכן אחראית לנזק ובמידה והיא מתכחשת לכך אין אלא לתבוע בבית המשפט.

    16 בדצמבר 2013
    • 17 בדצמבר 2013

      מוצר שנשבר במשלוח בדואר ישראל

      תודה

      17 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?