• 16 בדצמבר 2013

    תסבוכת בנוגע להחזר על מוצר תוך 48 שעות.

    שלום, אשמח לקבל עזרה בשביל הבעיה הבאה:

    מגף שנפגם מייד אחרי הקניה, ולכן לא מוכנים לזכות אותי למרות שהתברר כי המידה אינה מתאימה,
    והפירוט להלן:

    נרכשו זו מגפיים אתמול בערב. בסך של מעל 400 ש"ח.
    היום בבוקר נמדדו שוב, אך נראה כי המידה לא מתאימה.
    בעת ניסיון להקטין את ההיקף בעזרת החגורה במגף, נקרעה הרצועה הדקה - שתופסת את רצועת החגורה.
    תוך פחות מ-24 שעות (!!) הגיעו המגפיים לחנות, אך המוכרת טוענת שכיוון שנפגמו, ניתן לשלוח אותם לתיקון, אך אי אפשר לקבל החזר כספי.
    להזכירכם, הנעל נפגמה בשימוש ראשון, ואפילו לא שימוש - אלא הכנה למדידה. שלאחריה התברר כי המגפיים אינן מתאימות.
    וכל זה תוך פחות מ- 24 שעות!!

    1. המוכרת טוענת שהיא לא יכולה לזכות את האשראי.
    2. היא אומרת שאחרי שהמגף יבוא מתיקון, אוכל להחליף למידה אחרת / נעל אחרת / לקבל שובר זיכוי. אך איננה מוכנה לחתום על כך, (ובודאי אינה יכולה לחתום שיבוא תוך פחות מ-14 יום כך שגם החוק לא יהיה אז להגנתי.)
    3. אם היה זה רק מה שנקרע, הייתי מעוניינת בתיקון, אך עיקר מה שמפריע כאן זה שהמידה לא מתאימה!
    4. קניתי את המגף כצעד S.O.S בגלל הקור, ועכשיו אני תקועה עם מגפיים שאין לי כל צורך בהם, וגם אינני יכולה לקבל זיכוי / מגף אחר, רק אולי בעוד כשבועיים, ויהיו אלו שבועיים של סבל.
    5. אם חלק במגף נקרע בצורה כ"כ מהירה, זה מלמד על איכות פגומה, ועל איכות שלא שווה מחיר כ"כ יקר.
    6. זה לא קרה בחנות כיון שלא ניסיתי להשתמש ברצועה, אך זה קרה מיד כשניסיתי בבית...

    מה אפשר לעשות???
    תודה רבה מראש!!

    16 בדצמבר 2013
  • 17 בדצמבר 2013

    תסבוכת בנוגע להחזר על מוצר תוך 48 שעות.

    אשמח לקבל תגובה / ייעוץ!!
    זה דחוף לי!!

    17 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?