• 22 בדצמבר 2013

    ביטול הזמנה של מיטה עקב קבלת מיטה שלא על פי ההזמנה

    שלום,
    אני מבקשת הבהרה לגבי ביטול הזמנה.
    הזמנתי מיטה ביריד. ביצענו את ההזמנה מול סוכן של החברה. הצבענו על הסוג, הצבע והבהרנו היטב מה אנו רוצים.
    כשההזמנה הגיעה גיליתי שהמזרן אינו זהה לזה שהזמנתי. למחרת התקשרתי והמנהלת לא הסכימה לדבר עימי משום שזה יום שישי.
    נקצר את הסיפור, שלחנו פקס שהתקבל אצלה על הענין ואמרה שהיא מטפלת. מאז שהמיטה התקבלה על ידנו עברו שבוע וחצי. אני לא רואה שמשהו קורה, לא שמענו שום דבר ממנה. היום לא הצלחנו להשיג אותה ושלחתי לה פקס שאני מבטלת את העסקה משום שלא קיבלנו את מה שהזמנו, ואני דורשת החזר כספי מלא, אלא אם כן תספק את המזרן הנכון עד ליום רביעי.
    שאלתי היא, בכתבה אתם מדברים על ביטול והחזר כספי מלא על עסקה מרחוק. אצלי לא מדובר על עסקה שנעשה מרחוק אלא על קבלת מוצר שאינו תואם להזמנה. האם הביטול הינו זהה?
    איזה עוד לחץ אני יכולה להפעיל עליה על מנת לתקן את ההזמנה או לחילופין, לבטלה?
    תודה ויום נעים, טלי

    22 בדצמבר 2013
  • 22 בדצמבר 2013

    תוספת

    בסוף הצלחתי לתפוס אותה ותשובתה היא שההזמנה לא רשומה נכון ולכן לא חייבת לנו כלום. בנוסף, היא תספק מזרן חדש כשתוכל. כרגע יש לה עומס (אמרה את זה גם שבוע שעבר) אז אולי שבוע הבא. יש לה הזמנות של ילדים שלא קיבלו מיטות והילדה שלנו ישנה במיטה (היא ישנה במיטה הנפתחת של אחיה כדי שלא יגידו שהמיטה משומשת). מה לעשות?

    22 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?