ביטול הזמנה של מיטה עקב קבלת מיטה שלא על פי ההזמנה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • טלי

    נשלח ע"יטלי 14:25, 22 בדצמבר 2013

    שלום, אני מבקשת הבהרה לגבי ביטול הזמנה. הזמנתי מיטה ביריד. ביצענו את ההזמנה מול סוכן של החברה. הצבענו על הסוג, הצבע והבהרנו היטב מה אנו רוצים. כשההזמנה הגיעה גיליתי שהמזרן אינו זהה לזה שהזמנתי. למחרת התקשרתי והמנהלת לא הסכימה לדבר עימי משום שזה יום שישי. נקצר את הסיפור, שלחנו פקס שהתקבל אצלה על הענין ואמרה שהיא מטפלת. מאז שהמיטה התקבלה על ידנו עברו שבוע וחצי. אני לא רואה שמשהו קורה, לא שמענו שום דבר ממנה. היום לא הצלחנו להשיג אותה ושלחתי לה פקס שאני מבטלת את העסקה משום שלא קיבלנו את מה שהזמנו, ואני דורשת החזר כספי מלא, אלא אם כן תספק את המזרן הנכון עד ליום רביעי. שאלתי היא, בכתבה אתם מדברים על ביטול והחזר כספי מלא על עסקה מרחוק. אצלי לא מדובר על עסקה שנעשה מרחוק אלא על קבלת מוצר שאינו תואם להזמנה. האם הביטול הינו זהה? איזה עוד לחץ אני יכולה להפעיל עליה על מנת לתקן את ההזמנה או לחילופין, לבטלה? תודה ויום נעים, טלי

    השב
  • 15:47, 22 בדצמבר 2013

    בסוף הצלחתי לתפוס אותה ותשובתה היא שההזמנה לא רשומה נכון ולכן לא חייבת לנו כלום. בנוסף, היא תספק מזרן חדש כשתוכל. כרגע יש לה עומס (אמרה את זה גם שבוע שעבר) אז אולי שבוע הבא. יש לה הזמנות של ילדים שלא קיבלו מיטות והילדה שלנו ישנה במיטה (היא ישנה במיטה הנפתחת של אחיה כדי שלא יגידו שהמיטה משומשת). מה לעשות?

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.