• 24 בדצמבר 2013

    זמן המתנה ארוך ממה שנאמר.

    שלחתי את הנייד שלי בתאריך 9/12/13 דרך שלוחה לתיקון ברשל"צ. נאמר לי שזמן שאצטרך לחכות הוא 10 ימי עסקים לא יותר ולא פחות. יצרתי קשר עם האחראי שנקודת התיקון ונאמר לי שלא עברו 10 ימי עסקים אז שהמתין... בתאריך 22/12/13 אחרי שיום שלם לא יצרו איתי קשר אז אני יצרתי קשר ושאלתי האם הנייד שלי אגיע לנקודת האיסוף כי עברו 10 ימי עסקים התשובה של האחראי הייתה יחידה זה "בטיפול" וששאלתי מתי אקבל אותו חזרה התשובה של האחראי חזרה שוב "זה בטיפול" בככה על כל שאלותי אליו. השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות שעסק לא עומד בהתחייבות לצרכן ופשוט כובל אותו באזיקים . אני כבר יותר משבועיים מנותק מכל קרובי כי אין לי טל'.
    תודה אשמח לשמוע .

    24 בדצמבר 2013
  • 24 בדצמבר 2013

    זמן המתנה ארוך ממה שנאמר.

    תיקון השיחה הייתה אתמול ב23/12/13.

    24 בדצמבר 2013
    • 25 בדצמבר 2013

      זמן המתנה ארוך ממה שנאמר.

      חריגה מזמני התיקון הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) מאפשרת לך לתבוע בגין הנזקים שנגרמו לך. הייתי מתחיל עם פניה בכתב לבית העסק (לצורך תיעוד) ודורש פיצוי בגין הנזק שנגרם לך. אם בית העסק לא יפצה ו/או יתעלם - פנה לבית המשפט.

      25 בדצמבר 2013
      • 25 בדצמבר 2013

        זמן המתנה ארוך ממה שנאמר.

        תודה רבה

        25 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?