זמן המתנה ארוך ממה שנאמר. - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דניאל

    נשלח ע"ידניאל 20:06, 24 בדצמבר 2013

    שלחתי את הנייד שלי בתאריך 9/12/13 דרך שלוחה לתיקון ברשל"צ. נאמר לי שזמן שאצטרך לחכות הוא 10 ימי עסקים לא יותר ולא פחות. יצרתי קשר עם האחראי שנקודת התיקון ונאמר לי שלא עברו 10 ימי עסקים אז שהמתין... בתאריך 22/12/13 אחרי שיום שלם לא יצרו איתי קשר אז אני יצרתי קשר ושאלתי האם הנייד שלי אגיע לנקודת האיסוף כי עברו 10 ימי עסקים התשובה של האחראי הייתה יחידה זה "בטיפול" וששאלתי מתי אקבל אותו חזרה התשובה של האחראי חזרה שוב "זה בטיפול" בככה על כל שאלותי אליו. השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות שעסק לא עומד בהתחייבות לצרכן ופשוט כובל אותו באזיקים . אני כבר יותר משבועיים מנותק מכל קרובי כי אין לי טל'. תודה אשמח לשמוע .

    השב
  • 20:09, 24 בדצמבר 2013

    תיקון השיחה הייתה אתמול ב23/12/13.

    תגובה
  • 10:34, 25 בדצמבר 2013

    חריגה מזמני התיקון הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) מאפשרת לך לתבוע בגין הנזקים שנגרמו לך. הייתי מתחיל עם פניה בכתב לבית העסק (לצורך תיעוד) ודורש פיצוי בגין הנזק שנגרם לך. אם בית העסק לא יפצה ו/או יתעלם - פנה לבית המשפט.

    תגובה
  • 23:26, 25 בדצמבר 2013

    תודה רבה

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.